zaterdag 23 oktober 2010

De bloemetjes buiten zetten....



Goedemorgen weblog-fans,

Hans heeft ivm de herfstvakantie vandaag geen training met Benthe, en ligt nog lekker in z'n mandje. Hij kon het er nu even nemen....vandaar de titel van dit stukje.

Voor mij ging de wekker al wel op tijd af, om Frank vroeg naar de trein te brengen.

Heerlijk vind ik die vroege ochtenduurtjes. De snuitertjes zo blij als je beneden komt, en geweldig om die staartjes dan tegen de benchjes te horen slaan.



Het is ook net of dat de honden weten dat het weekend is, want ze waren nog erg lui vanmorgen, en toen ik even op de bank ging zitten om ze één voor één te begroeten, kropen ze gelijk alle 4 tegen mij aan. Nou als dan je dag niet goed begint, hé??

Met Frank heb ik daarna een bakkie gedaan, terwijl hij even een snel ontbijtje at, en toen hopla in de auto om naar het station te rijden.

Na 10 minuten weer thuis te zijn gekomen, doen de doggies net of je jaren bent weggeweest, en wordt ik weer uitgebreid door alle 4 geknuffeld. Iedereen met hondjes zal dit waarschijnlijk herkennen, en het blijft leuk!



Op de zaterdag & zondag is het hier feest, want dan staat er vlees op het menu. Tjonge, wat zijn onze honden hier toch dol op, en nu liggen ze heerlijk te dutten na hun ontbijt en het uitlaten.

Voor vandaag hebben wij wat kleine klusjes op het programma staan, en heerlijk in en rondom het huis genieten.



Morgen is het alweer vroeg uit de veren, om naar de show in Kerwijk te gaan. Om kwart over 8 is het vertrek uit Tilburg gepland, zodat wij er ruim van te voren zijn.

Wij gaan er een leuke dag van maken, want het is bijna een kleine reunie van ons 3e nestje. Behalve Bommel loopt morgen het hele nestje mee. Natuurlijk ook weer genoeg andere bekenden, dus dat maakt zo'n show erg gezellig. Verder hebben wij ook nog een heerlijke lunch op het programma staan, dussssssss smullen maar!

Gisteren kwam ik er achter dat Benthe schijnzwanger is, en dat verklaarde haar gedrag van de afgelopen 2 weken (graven, kroelen, opgezette vulva, en nu dus ook melk in haar tepeltjes), en ik maar denken dat ze loops werd...vond het ook al zo vreemd, maar goed de natuur verrast je wel vaker hahaha.

Iedereen een hele fijne zaterdag toegewenst en tot een volgend berichtje!!



Zaterdagmorgengroetjes van Aliene & co

p.s. nu mogen van mij alle snurkers wel wakker worden.....

2 opmerkingen:

  1. Als er weer eens een clubmatch is in Gelderland,wil ik wel weer eens mijn broer en zusjes zien.Ik loop niet mee, maar toch zou ik het gezellig vinden, en het vrouwtje ook.
    heel fijn weekend,
    Anne-Marie&Bommel

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hey Bommel & Anne-marie,

    Wij zouden dat ook super leuk vinden, en zodra wij de kans krijgen, gaan wij dat doen, hoor!!

    Fijne avond!! Groetjessssssss Aliene & co

    BeantwoordenVerwijderen