zondag 17 oktober 2010

Nieuwe belevenissen & foto's van Cooper!


Heerlijk een dagje met z'n 3tjes!

He Aliene en co,

Wat leuk alle pupjes op de site, leuk he, hoe ze allemaal een beetje op elkaar lijken....

We zijn vandaag met "onze Showman" naar Scheveningen geweest, het was zo'n heerlijk weer en het is 1 oktober geweest dus de hondjes mogen weer op het strand.


Zie je mij wel??


Een echte showman!

Hij stal de show daar, en wat vond Cooperman het toch heerlijk, alleen de zee dat vindt ie niets. Kelvin is er echt ingelopen met laarzen aan maar Cooper keek het aan en dacht bekijk het maar.



De blokjes kaas (Hans bedankt voor die supertip!!!!) doen wonderen, hij speelt met andere hondjes maar komt maar al te graag weer bij ons voor een klein stukje kaas. Dat was zo lachen joh, liepen we door het park keek ie helemaal geïrriteerd naar een hond die nog niet uitgespeeld was met een blik van: "mijn-baasjes-roepen-en-ik-wil-wel-een-stukje-kaas".


Trotse Judith!


Trotse Kelvin!

Bij de lunch vanmiddag was ie helemaal kapot, lag lekker onder ons tafeltje en heeft genoten van een dagje Den Haag.

We hebben natuurlijk foto's gemaakt en er zitten echt een paar hele mooie bij (al zeg ik het zelf), ze staan op mijnalbum dus genieten maar weer....

Ik heb trouwens voor 6 november (het kon helaas niet eerder) een plukafspraak gemaakt voor CC. De mevrouw klonk heel aardig en we mogen er lekker bij blijven. Ze trimt met name teckels en zei aan de telefoon precies de dingen die ik wil horen van iemand die aan onze hond gaat zitten. Dus we zijn benieuwd hoe hij er vandaan gaat komen, vast nog mooier dan hij al is.

He, fijne avond nog
groetjes Judith, Kelvin en Cooper


een lik van ons terug, Coopertje!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten