vrijdag 1 oktober 2010

Bijna weekend!


Benthe, onze clown!


Wat zeg je nou, vrouwtje?

Hoi, hoi,

Ja, het weekend staat weer voor de boeg, en heb ik hier nog bergen werk liggen, maaaaaar wilde toch eerst even het bericht van de knappe Umai, en mijn eigen nieuws op het weblog zetten.

Wij hebben een vol, maar heel gezellig programma voor het aankomend weekend!

Morgenvroeg eerst met Benthe naar de gehoorzaamheids-training, en nu ligt het fototoestel wel klaar! 's Middags ga ik even naar Evelyn, de pupjes voor het uitvliegen nog even bewonderen en bijkeltsen. 's Avonds heerlijk met Hans en hondjes op de bank relaxen....


Lobke wil nu al relaxen, hoor! Kijk dan wat een slaapkameroogjesssss!


Benthe & Lobke

Wij beginnen alvast met chillen


Sjors, Catootje & Benthe

's Zondagsmorgens gaan wij weer op tijd uit de veren, lekker ontbijten en dan ; OP NAAR NIJMEGEN!! Wij gaan op puppy-tour bij Carlijntje & Cooper, en verheugen ons erg om ze weer te zien en te knuffelen, heel leuk om ook de verhalen en ervaringen van de baasje te horen. Wij worden natuurlijk via de mail heel erg goed op de hoogte gehouden, door alle baasjes (heel veel dank hiervoor), maar het is natuurlijk helemaal speciaal om onze puppy's in hun eigen woonsituatie te zien en ervaren!!

We like it, we like it!! hahaha


Dit biggetje gaat ook met plezier op stap, zo te zien!!

Na al die teckel-metamorfose's kon ik ook niet achter blijven, en heeft de kapper mij ook een "korte coupe" aangemeten. Even weer de frisse wind er in, en wat anders. Dit weekend zal het kapsel wel onthuld worden, op de foto's bij de pupjes!


rarara, welke coupe zal het zijn???

Gisterenavond op ringtraining hebben Hans & Benthe heel hard gewerkt, en ging het hartstikke goed. Hans heeft goed geleerd, hoe hij Benthe moet laten staan! Oefening baart kunst, en het was leuk om van de zijlijn te bekijken...

Bas & Gijs hadden gisterenavond beiden niet zo'n zin in de ringtraining, en toen Annet (het vrouwtje dat de bar verzorgt) om het hoekje kwam kijken, was het helemaal moeilijk, wanttttt zij brengt na afloop altijd heerlijk leverworstje voor de hondjes!! Ja, logisch dat je dan, het koppie niet bij de les kan houden, toch???

Verder kreeg ik een berichtje van Anne-marie en Bommel.



Dag Aliene,

Weer genoten van de leuke nieuwtjes, zo blijf je mooi op de hoogte.

Gisteren heb ik een smak op de straat gemaakt, bril lag een eind verder,glazen beschadigd, en een bult op mijn achterhoofd, het lijkt wel een ei. Het hoefde niet gehecht te worden, en tetanusspuit heb ik een paar jaar geleden nog gehad. Mijn eerste zorg was Bommel, maar die zat naast mij..

Hij liep later zo rustig mee,we waren beide geschrokken.
Neem maar geregeld een paracetalmol, en dan gaat het wel.

Dit was het voor dit moment,
groetjes van

Anne-marie & Bommel

VAN ONS ALLEMAAL HEEL VEEL BETERSCHAP, ANNE-MARIE!!



Prettig weekend!! Ik ga gauw aan slag!!

Groetjes Aliene

Geen opmerkingen:

Een reactie posten