vrijdag 5 augustus 2011

Vakantiegroetjes van Janssen & co.



Hallo Aliene,

Hier effe een mailtje van Mijnheer Janssen.
In de auto hier naartoe heb ik de hele weg geslapen.

Het is hier super, ik kan hier rennen en door het hoge gras springen met kinderen spelen kortom van alles.



Wat wel een beetje vermoeiend is is de berg op rennen.
Pfff, ben blij als ik naar beneden kan hoor.

Verder is het leuk om dennenappels te zoeken en met andere honden te spelen.
Nou ga nu even eten en een tukje doen tot snel weer,

Mijnheer Janssen.



Hey lieve Mijnheer Janssen,

Wat fijn om een Oostenrijks berichtje van je te krijgen, zeg!
Jij was wel goed uitgerust toe je daar aankwam hihihi.
't Is een hele rit die je goed hebt doorstaan, en dat alleen al is een pluim waard.

Ik kan mij voorstellen dat je het bergje op met je puppypootjes heel vermoeiend vind, maar ik hoop dat je van een hogere berg af wel gedragen wordt, want dit is voor jou nog helemaal niet goed. Je moet dan telkens met je pootjes afremmen en daar zijn je botjes nog niet sterk genoeg voor namelijk.

Heerlijk dat je zo met kinderen en hondjes kan spelen en daarna weer lekker je rust neemt. Het baasje of vrouwtje mogen jou gerust wat extra voer geven als je zoveel speelt, want dat kun je dan wel gebruiken...

Ja, en die dennenappels zul je wel in overvloed kunnen vinden, maar niet als botje gebruiken, hoor! Want het is niet goed als je ze opeet, maar daar zullen ze allemaal wel goed opletten!

Heel veel plezier en je ziet er fantastisch uit op de foto's!
Nog een super fijne vakantie en groetjes aan allemaal!

Liefs uit Tilburg van Aliene, Hans & co

Geen opmerkingen:

Een reactie posten