maandag 8 augustus 2011

Groetjes van Darius & co.


Hey, daar hebben wij Darius in de pot gevonden....

Lieve Mama Lobke.

Hoe gaat het met jou lieve mama.
Ik hoop, dat het heel goed gaat met jou, oma Catootje, tante Benthe en Sjors.

Met mij gaat alles heel goed en ik mis jullie toch allemaal een beetje.Ook mis ik mijn broertjes en zusjes. We hebben ook steeds op het weblog van Aliene gekeken en mijn mammie heeft gezien, dat Dribbel c.q. Janssen en ik hetzelfde riempje hebben, nou mammie vond dat we twee net een tweeling zijn ha ha ha..... ook nog hetzelfde riempje,erg leuk.

Lang heb je van mij niets gehoord. Mijn mammie heeft wel altijd het laatste nieuws van mij doorgebeld aan Aliene en ze heeft jou natuurlijk alles verteld over mij.
De flitser van het fototoestel van mammie is kapot en daarom heeft mammie het ter reparatie naar de winkel terug moeten brengen. Ze heeft een leentoestel gekregen om
foto`s te kunnen maken, maar dit toestel gaat niet goed. De foto`s zijn moeilijk op de computer te krijgen m a a r vandaag is het haar gelukt en zo kan ik nu een paar foto`s sturen die al een tijdje geleden zijn gemaakt.



Je moet eens de foto`s van het wegen van mij op de weegschaal bekijken, ja je gelooft je ogen niet, heeft Aliene toch tegen mammie gezegd zet hem maar in een kookpot en dan op de weegschaal, ja en mijn mammie doet het ook nog. Pappie kwam de kantine in en zei wat krijgen we nu dan "gekookte teckel" jonge, jonge ik schrok me kapot...... zo stout ben ik toch helemaal niet geweest......... God zij dank, zei mammie nee nee .... we gaan hem wegen.

Hè hè dit is dan nog eens goed gegaan dacht ik, alleen wegen... ik ben braaf blijven zitten en heb me niet meer bewogen en wat was ik blij toen ik er weer uit mocht.
Trouwens ik was ook goed aangekomen.





Ook heb ik er foto`s bijgevoegd toen ik de 1e keer in het fietsmandje zat. Pappie heeft met mij geoefend in de werkplaats zoals je kunt zien. Ik ben al een paar keer mee fietsen geweest. Leuk vind ik dit en wat ik allemaal heb gezien, zwanen, eenden, katten paarden etc. Ook heb ik aan de maas grote Galloway runderen gezien maar, maar wat zijn die groot, onvoorstelbaar. Maar goed dat er zo een grote afstand tussen ons was want anders was ik zeker bang geworden.

Op de laatste foto`s zie je mijn buurmeisjes. Het meisje met het donkere haar is Melissa en het blonde meisje is Kyra. Voor hun heb ik ook een leuke teckelshow gegeven, wat die twee meiden erg leuk vonden. Ik hoop natuurlijk, dat mijn buurmeisjes wat vaker met me komen spelen, want dit vind ik erg leuk.





Zo, dit was weer een berichtje van mij uit Tegelen.
Doe de groeten aan Aliene & Co en geef haar van mij heel veel knuffels.

Lieve groetjes van jou teckelzoon
"D A R I U S"



Hey lieve zoon,

Super bedankt de leuke berichtjes en jullie hebben de schade meer dan ingehaald, zeg! Aliene heeft mij alles laten zien en voor gelezen en ik heb geglundert van oor tot oor! Wat zie je er super goed uit en beleef je leuke dingen, zeg!

Ik ga nu mijn laatste rondje lopen en geef je een dikke nachtzoen.

Liefs & xxxxxxxxjes van je moedertje en de rest

Geen opmerkingen:

Een reactie posten