zaterdag 13 augustus 2011

Een weekendberichtje!



Goedemorgen allemaal,

Hier even een zaterdagmorgen-berichtje van 't Koningshoekje!



Afgelopen week was erg fijn!

Mijn ouders zijn een paar dagen komen logeren en dat is altijd genieten!
Liza is alweer een weekje terug van haar vakantie en met Frank gaat het heel erg goed in "the USA". Hij begint morgen aan zijn laatste week en die 5 weken vliegen voorbij.



Ik heb de week gisteren afgesloten met een gezellig bezoekje aan Teckelkennel Wind in de Wilgen.

Het is een genot om zo'n leuke groep teckels bij elkaar te zien en hartverwarmend hoe blij alle snuitertjes zijn als ze je weer zien!

Eerst heb ik natuurlijk uitgebreid de jongste aanwinst Räisa Wind in de Wilgen bewondert, en wat is het een schat van een pup. Als ik dan lekker aan het knuffelen ben........wat kriebelt het dan en wat snap ik dat alle baasjes enorm genieten.

Natuurlijk realiseer ik mij dat kleintjes heel snel groot worden. Räisa is alweer 11 weken, en ons D-nestje alweer bijna 15 weken!








Räisa Wind in de Wilgen

En als ik dan zo aan het kroelen ben, bekruipt heel stilletjes het gevoel...konden ze maar ff een paar dagen weer bij mij zijn. Kortom als je dit weer ziet, dan voel je het gemis heel sterk.

Hahahaha volgens mij wordt het tijd om de puppytour te gaan plannen en dat onze Benthe eindelijk loops wordt!

Evelyn & ik hebben heerlijk bij kunnen kletsen onder het genot van een bakkie, over ons favoriete onderwerp: "ONZE TECKELS" , maar ook genoeg andere onderwerpen komen aan bod, hoor!

Als ik dan weer na een tijdje terug naar Tilburg rij, geniet ik na van alle indrukken van de prachtige roedel in Zevenbergschen Hoek, en ben ik ook weer zo blij om naar mijn eigen teckeltrots te gaan, die mij natuurlijk compleet afsnuffelen bij thuiskomst! Tjonge, wat ruikt het vrouwtje toch lekker!
Dit zijn voor mij toch hele waardevolle momenten!

Een teckel-fijn weekend toegewenst en tot een volgend berichtje!

Groetjes van 't Koningshoekje

Geen opmerkingen:

Een reactie posten