maandag 22 augustus 2011

Groetjes van Mijnheer Janssen & co.



Hoi Aliene,

Op de cursus vermaakt Janssen zich opperbest. Al die honden, hij zou zeggen geweldig.

Ik moet zeggen hij is naar alle honden erg sociaal maar ook voor de mensen en kinderen. Iedereen mag aan hem komen, is allemaal prima.

Ik ga alleen nu van dag wisselen en krijg een hele leuke vrouw als instructrice.
Een moeder van school die ik ken van haar dochter. Ze belde me straks nog om te zeggen dat ze het erg leuk vond dat ik bij haar kwam, en ze had ook al gehoord dat de hond Janssen heet.

Hij is hier in de omgeving wel bekend door zijn naam.
We gaan nu voortaan op de vrijdag, kwam voor mij beter uit.

Veel plezier wensen bij de puppytour en we horen het wel als jullie deze kant op komen

Groeten Hans, Gwen, Maud en een pootje van Janssen


Geen opmerkingen:

Een reactie posten