maandag 22 augustus 2011

De puppytour van het D-nestje is van start gegaan!



Hoi, hoi,

Gisteren was het dan zover, en reisden wij 's morgens al vroeg af naar het Limburgse Tegelen om het eerst geboren pupje van het D-nest Darius, Anne & Frank ook als eerste met een bezoekje te verblijden, en wat was dat toch super leuk!

Van Darius kregen wij 's avonds een geweldig bericht en hij kan als geen ander vertellen, hoe de belevenissen zijn geweest....

Veel leesplezier van 't Koningshoekje!





Bedankt voor jullie bezoek!





Lieve Aliene & Hans.

Ik wilde me nog een keertje bedanken voor jullie bezoek, de lekkere botjes en het geknuffel van vanochtend.

Vanochtend voelde ik, dat er iets speciaals ging gebeuren, want mijn
Mammie was al vroeg bezig. Ze was zich aan het op tutten, lipstick en zo, toen bezig met koffie zetten en kopjes klaar zetten.

Nou dacht ik, er zou wel eens zondag ochtend bezoek kunnen komen en ik kreeg wat de kriebels. Nieuwsgierig ben ik bij de grote schuif poort gaan zitten en wachte ik maar af wat er ging gebeuren en ja hoor er kwam bezoek.





Ik kon mijn ogen niet geloven toen jij lieve Aliene en Hans voor mijn neus stonden. Wat een leuke verrassing voor mij, ontzettend blij was ik om jullie terug te zien, dit hebben jullie wel goed in de gaten gehad want ik moest van blijdschap een paar druppels plassen ha ha ha...







Super gezellig hadden we het samen en wat hebben we lekker geknuffeld. Ook erg leuk heb ik het gehad met Hans toen we samen op het gras gespeeld hebben.

Alleen jammer, dat de tijd zo snel voorbij was en jullie naar het vliegveld
moesten om jullie Frank op te halen. Ik hoop, dat jullie nog eens vaker
op bezoek komen, zodat jullie kunnen zien hoe goed het met me gaat.





Bedankt voor de gezelligheid en de lekkere botjes.
Lieve Aliene, wil je a.u.b. mijn lieve mama Lobke een dikke dikke kus
van me geven en aan haar vertellen dat ik haar heel erg mis.

Natuurlijk ook de groeten aan Oma Catootje, Tante Benthe en Ome
Sjors.

Tot gauw !!!!!
BYE BYE , Zwaai zwaai !!!!!

van jullie
Darius.






Geen opmerkingen:

Een reactie posten