vrijdag 2 maart 2012

Post van Dirkje voor Darius!



Hoi hoi, lieve Darius,

Van harte gefeliciflapsteerd met je behaalde diploma, wat goed van je zeg! Die truc met de stukjes worst houden we erin, dat vind ik zo'n goeie!!

Kijk, zo'n truc moet je weer van je grote broer horen, helemaal goed, en vertel het ook meteen door aan m'n vrouwtje ( verder niet hoor, dat beloof ik je, want anders is de lol er gauw af). Wij beginnen trouwens a.s. zaterdag weer met trainen, zoals ze dat noemen, en het zal mij benieuwen!!

Ik vind het op het trainingsterrein hartstikke leuk en vlieg meteen op elke hond af want vind ze allemaal interessant, of het nou grote of kleine honden zijn maakt me niet uit, want al ben ik vaak de kleinste van de les, nou ik laat ze allemaal wel een poepie ruiken, IK BEN UITEINDELIJK EEN TECKEL, en dat laat ik ze weten ook,en wil af en toe wel met respect behandeld worden!!

We zullen zaterdag wel zien wat ze weer allemaal voor me in petto hebben, en als het me helemaal niet lijkt, dan doe ik het toch gewoon niet, wij teckels horen heel goed wat de bedoeling is( denken ze vaak dat wij te dom zijn om ze te begrijpen) Nou dan heb ik het helemaal gehad met ze, en doe de opdracht dan gewoon echt niet!

M'n vrouwtje begrijpt me wel, ze doet erg haar best, maar ja ik moet er wel zin in hebben,misschien als ze lekkere hapjes in haar jaszak heeft zitten zal ik een poging wagen! De worst zal ze wel bewaren als we examen moeten doen, maar dat duurt nog heel lang, dus zal ze met wat anders op de proppen moeten komen!

Wat gezelllig he, dat Aliene er weer een schatje bij heeft gehouden.Ik vind Famke een knappertje en wat een leuke naam weer he, past ook helemaal weer bij de onze!!!
Nou broer, ik hou het weer even voor gezien en geef je een dikke knuf voor je behaalde diploma!

Je zus Dirkje.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten