zaterdag 24 maart 2012

Groetjes van Famke & co.



Hastalabasta,

Het was maar goed dat ik het en vrouwtje om half 7 wakker maakte, want wij moesten vanochtend al vroeg op pad....



Waar wij nu toch al om 8 uur naar toe moesten, weet ik eigenlijk niet. Ik vind autorijden eigenlijk nog geen feestje en laat dan ook de eerste 5 minuten wel van mij horen......niet dat het iets uithaalt, hoor! Ik geef mij dan maar over, en ga na mijn piep-serenade maar lekker een dutje doen.



Na een tijdje kwamen wij op de plaats van bestemming en toen ik aan de wandel naar een heel groot grasveld was, kwam ik het ene na het andere hondje tegen. Af en toe liet ik ff van mij horen en begroete de vreemde snuiters met een blaf.



Mijnheer Arjan  was veel aan het babbelen, en doordat het wel een tijdje duurde ging keurig op mijn kontje naar hem luisteren. Daarna deed het baasje heel vrolijk en moest ik achter hem aan lopen......als ik dit goed deed kreeg ik iets lekkers. Best wel grappig, hoor, maar er waren zoveel dingentjes om aan te snuffelen en naar te kijken.



Ook moest ik oefenen met zitten, maar dat kan ik al als geen ander. Wat ook wel grappig was dat ik een heel stuk van Arjan los naar het baasje mocht rennen, en ik ging als een speer, al zeg ik het zelf.

Het Norfolk Terriër pupje "Kiyomi" en ik konden het heel goed met elkaar vinden. Ze was lekker vrolijk en blij en ook niet zo groot, en onze baasjes kenden elkaar van andere cursussen. Leuk hé?

Ik ga nu lekker uitrusten want morgen moet ik sjoooootje lopen ( wat dat nou toch weer is)

Houdoe en badankt olé, olé!
High 5 poot en knuff van Famke

Geen opmerkingen:

Een reactie posten