maandag 19 maart 2012

Groetjes van Famke & co.



Waf, blaf, waf,

Daar ben ik weer,
helemaal in de lente-sfeer.



Ik heb zo reuze veel plezier,
"Hippo Hap" is mijn lievelingsdier!




Natuurlijk test ik ook van alles uit,
'k kijk dan met een ondeugende snuit.



Ze kunnen mij dan bijna niet weerstaan,
maar leiden mij dan snel af ...hier vandaan.



Mijn moeder is mijn allesie,
Saampjes hebben wij veel fantasie.



Ook leert ze mij heel veel,
soms heeft ze ff genoeg van al het gespeel.



Dan ga ik ook maar lekker dutten,
of bij mijn Oma's verder tutten.



Oma Cato is een orgineel apparaat,
zoals ze nu weer op de foto staat...



Wat een mooie stamboom heeft E-nestje, toch!
Mijn broertje en zusjes krijgen hem nog!



Jeetje, dat dichten valt echt nog niet mee,
't was natuurlijk Aliene's idee.



Fijne week, allemaal!
Een poot en kwispel in de hondentaal!

xx Famke

Geen opmerkingen:

Een reactie posten