zondag 11 maart 2012

Groetjes Moa-Chiel van 't Koningshoekje



Yo!

Hier ben ik eindelijk weer eens.....

Vrouwtje heeft eindelijk een nieuwe laptop zodat ik ook weer eens een
mailtje kan sturen, want met de telefoon van haar kan ik niets met die
"pootjes" van mij.

Geen nieuws is uiteraard goed nieuws en het gaat fantastisch met mij,
ben natuurlijk ook al een grote vent van bijna 2. Ik ben nog altijd de
vriendelijke snuiter zoals jullie mij kennen, moet af en toe wel een
beetje bluffen als ik aan de lijn loop, maar dat hoort er bij. Ik ben
misschien wel klein maar wil echt niet onder doen voor en bouvier of
retriever.



Ik ben de meest makkelijke van het stel zegt het vrouwtje wat ze daar
mee bedoeld, tja???? ik vind het allemaal prima.

Ohh.... weet je ik ben een aantal weken geleden ook gaan logeren, voor
het eerst, vrouwtje kan niet zonder mij. Maar ik mocht bij mijn grote
vriend Joey gaan logeren omdat mijn hele tweebenige familie een feestje
had ( tss was eerst beledigd dat ik niet mee mocht, ik zou me echt
gedragen hebben hoor) Maar goed ik mocht dus logeren bij mijn grote
vriend en mijn beste tweebeninge vriendin Nicolle. Ik heb genoten, heb
er geen moment van willen missen, zelfs 's nachts heb ik niet geslapen
en alleen maar met de speeltjes gespeeld. Ze hebben me wel een aantal
keren in de bench gedaan, maar das voor puppy's daar kom ik zo uit,
appeltje eitje....

Voor de rest vul ik mijn dagen met heerlijk naar buiten kijken, spelen
met mijn bal, piep en het liefst ook met de deken. En nu het goede weer
er weer aan lijkt te komen gaat die achterdeur ook weer wat vaker open.
Heerlijk wat snuffelen in de tuin, vogeltjes kijken in de lucht......
Maar vorige week had ik een grote vangst.... een dikke zwarte merel...
hebbes, wel maar gelijk naar het vrouwtje gebracht. Ik wilde het haar
heel trots laten zien, begint zij te mopperen, tjonge, ik geef die nog
eens wat.



Wat ik van het vrouwtje nog moet zeggen dat ik nog altijd geen dikke
ben.....Mens laat me met rust, ik eet wanneer ik wil eten, of wanneer er iets
staat dat me aanstaat. Ik heb gewoon dagen weinig eetlust en dan eet ik
niets, nouja bijna niets en na een paar dagen is dat over en dan eet ik
weer als een beer, dan red ik het niet met 200 gram brokjes. Vrouwtje
meent bijna zeker te weten dat het dan met de dames in de buurt te maken
heeft. Ik kan je zeggen hier zitten veel dames, reuze gezellig!



Verder is ze van de week begonnen, mij te ontdoen van mijn weelderige
haardos. Ze is nog lang niet klaar en tevreden heeft ze me laten weten,
maar ik kan weer uit mijn ogen kijken en heb geen klitten meer aan mijn
pootjes. Ze moet mijn hoofd blijkbaar nog finetune, wenkbrauwen heeft ze
afgekeurd en dan moet mijn romp nog, maar dan doen we de komende weken.
Ik vind het prima, hoef echt niet in een keer, of ze moet het zo snel
kunnen als oma Evelyn, maar dat zit er niet in.....

Vrouwtje heeft ook weer eens wat foto's van mij bijgevoegd, zodat jullie
bij ook kunnen voorstellen aan Famke, wat die vind ik leuk!

Zo, ik vind het welletjes.....
Tot Snel!

High 5 en poot !!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten