zaterdag 3 maart 2012

Groetjes van Kobus & co.



Hi lieve mama Catootje (en de rest),

Hier op de valreep nog een berichtje van je zoon Kobus. Tja, op je verjaardag mag je opblijven en dat doe ik dan ook. De baas en het kleine baasje zijn tv aan het kijken en gooien om de beurt mijn botje weg. Even lekker rennen. Dat kan ik goed.

Vanochtend ben ik al meteen verwend met Rodi als ontbijt. Ooh wat was dat lekker en het rook goed. Het vrouwtje haalde haar neus op; ik weet niet waarom. Ze bleef vandaag ook nog thuiswerken. Dat is goed want dan kan ik lekker slapen en dan kan zij een keer de wacht houden hier in de buurt.



Ja, dat kan ik heel goed. Ze zeggen dat ik heel waaks ben. Bij mijn eerste wandeling kwam ik al de buurman tegen en die heeft voor mij gezongen. Hij geeft les op de muziekschool, dus dat is logisch. Was wel erg leuk. Hij moet mij altijd aaien als hij me ziet. Hij is dol op me. Tegen 11.00 uur kwam het kleine baasje uit bed; zielig hij is ziek, maar voor mij wel leuk dat hij al 2 dagen thuis is. Natuurlijk meteen aandacht getrokken en hij doet soms streng tegen me, maar dat kan hij eigenlijk helemaal niet.

Vaak een blokje om gelopen en ik mocht dit keer heel vaak snuffelen want het was mijn verjaardag. Daarna kwam ook nog Carry met mij knuffelen en mocht ik met haar op de bank liggen. Volgens mij zijn we in slaap gevallen. En eindelijk tegen 17.00 uur kwam het baasje terug van het werk. Dat is altijd leuk als hij er weer is. Krijg meteen een dikke pakkerd van hem.

Nu lig ik lekker voor op het vloerkleed. Voldaan gevoel.

Maar de verrassing van vandaag was toch wel een kaart van mijn mama Catootje. Ik weet heus wel dat Aliene dit allemaal doet, maar toch. Hartstikke bedankt. Het vrouwtje heeft het vaak over het Koningshoekje. Ook dat de pupjes naar hun nieuwe baasjes zijn en dat het weer rustig is in huis. Wel raar dat ze ook weleens oma Catootje zegt. Dat snap ik niet. Ze is toch mijn mama?

Ik kom nog een keer langs als het weer kan en mag. Ik moet nog mijn wilde haren laten weghalen.


Een likje van je Kobus. En doe de groeten aan de rest.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten