dinsdag 27 maart 2012

Groetjes van Darius & co.



Waf Waf en hallo Mama Lobke & Co.

Alles goed bij jullie in Tilburg????

Dacht het wel, want ik heb gehoord dat pupje Famke al de puppy cursus doet
en ook al prijzen heeft gekregen voor de mooiste pup..... (ze hebben mij dus niet gezien).

Het is een langwerpig mergpijp-bot en door het gaatje heeft mijnpappie een touw gemaakt. Het lijkt net een tasje. Hier speel ik het liefst mee en ga dan behoorlijktekeer met dat ding. Ik gooi hem ook weleens in de lucht.... moet wel oppassen, dat ik hem nietop mijn hoofd krijg, zou door dat ding nog een hersenschudding op kunnen lopen..... wauw wauw !!!!
Ik schrijf eigenlijk om Famke proficiat te wensen met haar mooie prestatie. Ach, ze is een heel knap ding.

Op het weblog heb ik ook gelezen, dat het met alle hondjes heel goed gaat. Dat is altijd fijn om te weten.

Aanstaande dinsdag ga ik weer na de hondenschool. Start dan met de cursus “gevorderden 1”. Spannend !!!! Wat zal ik daar dan allemaal moeten doen? Ik weet het nog niet, we zullen zien of ik het allemaal wel ga doen wat ze van me vragen. Belangrijk is, dat mijn mammie lekkere worst meeneemt, dan kan ik nog eens voor verrassingen gaan zorgen omdat ik dan zo goed de oefeningen doe.



Ik zal jullie laten weten hoe het met mij op de cursus gaat, beloofd bij deze.

Verder geeft het niet zo veel nieuws te berichten. Ach ja, ik was gisteren nog met mijn vrouwtje in Tegelen de Venloop gaan kijken. Is een halve marathon die in Venlo en omgeving voor een heel groot spektakel zorgt.

Het was heerlijk weer en dan is het natuurlijk leuk om aan de straatkant te staan en een hoop renners voorbij zien komen. Ik heb heel braaf langs mijn vrouwtje op de stoep gezeten en toe gekeken, zoveel mensen het waren wel duizenden...... Mijn vrouwtje was zeer trots op mij omdat ik zo rustig en geduldig was.

Ja, zo zie je maar ook dat kan ik heel goed. Ben niet alleen maar een kleine deugniet, nee, nee ...... Meestal ben ik heel lief!! Vind het belangrijk dat jullie dit ook van me weten.

Nogmaals lieve Famke & Aliene proficiat met de mooie prijzen.

Ik wens jullie nog een hele fijne zonnige teckeldag en tot gauw weer !!!!

High 5 en heel veel knuffels van
Darius & Co.

********************************************



Lieve grappige, guitige, knappe Darius,

Wat heb je ons weer verwend met je avonturen en om het filmpje lagen wij met zijn allen in een deuk!

Als ik het heb gezien....zing de hele tijd: Annie, hou jij mijn tassie ff vast, want die gozer wil met mij dansen!

De snuitertjes hier kijken mij dan aan, en denken bij dan waarschijnlijk: " Waar heeft het vrouwtje toch last van?? "

Jaaaaaaaaaaaaaaaaa, wij zijn ook super trots op Famke en lief dat je haar feliciteert!

Heel veel suc7 vanavond en ik zal Anne nog wel bellen dat ze jouw versnaperingen niet mag vergeten. Wij kijken weer uit naar je volgende verhalen!

Teckelfijnedag voor jou, Frank & Anne!
Dikke knuffel uit Tilburg van ons allemaal!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten