maandag 26 maart 2012

Groetjes van Famke & co



Hallo teckelvrienden,

Vandaag zijn ik (Famke), Benthe jr, Elleke , Emma & Joep precies 3 maanden.....wat worden wij al groot, hé??



Ik weet nu ook wat een sjoooootje lopen is. Mijn vrouwtje & ik lopen dan rondjes op groene matten, waar heel veel mensen omheen kijken....helemaal niet eng, hoor!



Daarna werd ik op een tafel gezet (leek veel op eentje die wij thuis hadden) en moest mooi gaan staan, zodat een heel aardige mijnheer mij goed kon zien, en aan mijn rug en staart ging voelen. Ook keek hij ff naar mijn blinkende tanden en ik vond het allmaal goed, want tja, Aliene doet dit ik ook zo vaak bij mij....



Het ging allemaal prima en je raad het nooit.... 'k ben eerste van mijn klas geworden en de keurmeester vond mij een "veel belovend" snuitertje. Yehhhh, dat is leuk om te horen. Ik kreeg een prachtig rapport en 2 mooie rozetten.



In de ereronde was ik eigenlijk een beetje moe en ging ook met regelmaat op mijn kontje zitten, wat op een sjootje eigenlijk niet mag, maar het vrouwtje was al zo trots op mij, en iedereen vond dat ik het heel goed gedaan had....tenslotte ben ik nog maar een babytje.




Weet je wie er ook waren??? Gijs & Bas van 't Koningshoekje en ik kon goed merken dat het mijn familie was. Ze waren zo lief en blij tegen mij en ook vonden ze mijn geurtje reuze lekker......ja, 'k ben een meisje, hé!



Gijs moest ook net zo'n rondje lopen als ik en deed het heel mooi. Bas en ik hebben goed naar hem gekeken en konden goed zien dat hij dat vaker heeft gedaan. Vooral het staan doet Gijs echt prachtig! Ook hij werd 1e in zijn klas, knap he? Bas liep gisteren niet en heeft ons vanaf de zijkant toegejuicht en hij toeterde ;-) ( een heel appart geluidje) ons tegemoed!



Het was een heel avontuur, maar ik deed het prima....al zeg ik het zelf!







't Vrouwtje heeft de afgelopen week volop foto's van mij gemaakt.
Vinden jullie mij ook al weer flink gegroeid??



Wie stond er nou op facebook te pronken in de nieuwste teckel-taxi......Mao- Chiel! Hahaha geweldig en ik zou ook wel graag zo'n toffe taxi willen hebben, zeg!




(Catootje heeft weer eens geen zin in de camera)

Ja, wij zijn nu in ons Huisje Weltevree met 5 snuitertjes en doordat ik nog zo groei en verander maakt Aliene heel veel kiekjes van mij, maar ze vergeet de anderen ook niet, hoor! Wat genieten wij met z'n allen van het mooie weer! Toppiejoppie..... zo mag het wel tot eind September blijven!





Nou weer genoeg teckelpraat voor vandaag!
Een poot en kwispel van Famke & co

1 opmerking: