vrijdag 7 december 2012

Sneeuwpret voor Mijnheer Janssen!

Mijn Janssen in zijn nieuwe outfit!
 
Goedemorgen allemaal,
 
Wat mooi he die sneeuw. Ja, dan wil ik wel naar buiten en lopen en spelen.
Heb van Sinterklaas ook iets gekregen, het baasje noemt het mijn skipak.
 
Groeten en nog veel plezier buiten,
 
Mijnheer Janssen (Dribbel uit het D-nestje)
 
***********************
 
Goedemiddag Mijnheer Janssen,
 

Bedankt voor je gezellige berichtje! Geweldig dat mooie sneeuwpak buiten!
 
Hier willen Benthe & Famke ook graag naar buiten, maar hebben niet zo'n prachtig skipak als jij, hoor! Echt gaaf en die Sint heeft je maar verwend!
 
Dat rood staat je superdepuper! Catootje en ik (Lobke) zijn een beetje teckeltuttebellen en vinden niet zoveel aan de sneeuw!
 
Poot en liefs van je moesje Lobke & de rest!
 
Wat was je toen klein, hé? Xxx mams ♥♥♥
 

4 opmerkingen:

  1. Wie is de mode ontwerper van dit mooie pak?Ziet er geweldig uit,wat ben jij verwend meneer Jansen(dribbel)Groetjes van je halfbroer Bommel

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Frank En Anne Vostermans:

    Hallo lieve Aliene,

    Mijn vrouwtje heeft het me al voorgelezen en ik heb de foto van mijn broer gezien. Wat is hij een stoere vent.

    Dribbel ziet er fantastisch uit en wat is hij chic in zijn skipak. Nou, ik denk dat de teckeldames bij hem in de buurt gek op hem zijn.

    Hier met mij is alles goed. Vind het heel leuk om in de sneeuw te rennen.

    Groetjes aan mijn lief moedertje Lobke en de groetjes aan Hans, Liza en de snuitertjes.
    Knuffel voor jullie allemaal van Darius.

    ********************************

    Freule Vos:

    Ja, wij hebben het ook gelezen, mooie kerel in zijn rode skipak en lief dat ze dat even aan jou lieten weten en zien.

    De foto van moeder Lobke en Dribbel alias Minjheer Janssen is zo leuk

    ********************************

    Aliene Verkaaik:

    Ja, Freule wij zijn ook zo dol op al die leuke berichtjes van de nazaten, en tegen jou zeggen ze Freule, en Dribbel noemen ze Mijnheer....wel heel deftig vinden wij van 't Koningshoekje dit! En ja, die puppie foto's vervelen echt nooit ....als je een liefhebber bent!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik zeg maar Bommel de boef,want dat is hij,maar het is wel mijn boef,en ik ben iedere dag blij met hem,groetjes Anne-Marie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Zoooooo, dat is echt een mooi pak!!
    Staat je prima.
    Echt een toepasselijk kleur in deze tijd van het jaar.
    Mooie foto, mooie teckel.....

    Allen den groeten van die twee uit het Westland van het land....

    BeantwoordenVerwijderen