woensdag 5 december 2012

Groetjes van Fenna & co



Hierbij een rijmpje à la Fenna van ’t Koningshoekje!!
De Sint bracht ons afgelopen zaterdag, bij opa en oma, al een bezoekje.

In mijn nieuwe familie is 5 december een heel bijzondere dag,
Want dan is het ook opa die zijn verjaardag vieren mag!

Mijn cadeautje heb ik dus al gekregen.
Ik vond het helemaal niet eng, ik was echt niet verlegen.

 Mijn pakje wilde ik zelf openmaken, onder toeziend oog van mijn baasje.
En wat zijn Marley en ik verwend door het lieve Sinterklaasje.

Eén of ander intelligentie-spel en een vossebeest.
Heus Aliene, het was een heel gezellig feest.

Een paar fotootjes stuur ik weer mee,
Van Marley and me, van ons alletwee.


Tada, tada, tada,



Volgende keer weer een gewoon verhaaltje
Want dat rijmen bezorgde mij wel een zweetstraaltje.

Lieve familie en mama Lobke in het bijzonder
Fijne Sinterklaasavond en een knuffel van dit kleine dichtwonder.

Waf woef blaf
Fenna!

***********************

Ooooo, Fenna & Marley wat een bof,
zulke leuke kadootjes krijgen is pas tof!

Heel erg bedankt voor dit mooie gedicht,
en wij kijken alweer uit naar het volgende bericht!

Knuff en poot '" van 't Koningshoekje"

Geen opmerkingen:

Een reactie posten