woensdag 5 december 2012

De ontknoping!

 
Jaaaaaaaaaaaaaa, het is Sinter Karin die mij met het pakje heeft verwend,
en had Piet Jeroen als assistent.

Ineens ging vanmiddag mijn mobiele telefoon.
"De Sint" met een zware stem als ondertoon.
 
Door mijn blijde reactie schoot de Verrassings-Sint in een bulderlach!
Joepie, de ontknoping op pakjesdag!

Natuurlijk hoorde ik het toen meteen.
Het kaartje van Beekbergen bracht mij op 't verkeerde been ;-)

Dat was ook de bedoeling geweest,
het is door dit leuke idee......wel een extra bijzonder Sinterfeest!

Dus lieve Sint en Piet,
als grote dank dit rijmlied!

Wij zien elkaar heel binnenkort,
ik stop met het typen op het toetsenbord!

Fijne pakjesavond en dikke knuff uit Tilburg
 
 
ps.
Het hartverwarmende gedicht....nu wel in 't zicht!
 
 
 
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten