woensdag 19 december 2012

Een schrijfpoot van Gabber & co.

 
Hallo luitjes van het Koningshoekje,
 
Allemaal van Harte Gefeliciteerd met dit eerste lustrum!!!
 
Zusje Lobke en mama Catoo dubbel gefeliciflapsteerd met ons vijfde verjaardagsfeest!!!
Zijn jullie allemaal flink verwend?
 
Vrouwtje heeft mij stuk geknuffeld,extra fijn gewandeld met me en......natuurlijk een heerlijke kluif!!!
 
Vrouwtje vond het stukje op het weblog erg leuk moest ik nog effe doorgeven en ze vond ook dat je toch wel heel goed kon zien dat we broertje en zusjes zijn!
 
 
Voor iedereen een dikke lik van Gabber en veel groetjes van mijn vrouwtje Helma xxxxxxx
 
 
*****************************
 
Lieve Gabbermans,
 
Bedankt voor je gezellige berichtje en zo goed te lezen dat jij & Helma, je verjaardag zo goed hebben gevierd!
 
Wat was het toch gezellig om jou & je vrouwtje vorig week vrijdag te hebben gezien!! Je bent super braaf geweest in 't tuincentrum, en op een gegeven moment ging je maar lekker dutten in 't boodschappenkar ;-)
 
Dat shoppen duurt wel lang, hoor!
 
Tussendoor kregen wij natuurlijk van jou ook flinke knuffelbeurten...
kijk maar!
 
Wat is mijn vrouwtje toch lief!
 
Tot in 't nieuwe jaar....want dan zien wij elkaar vast snel weer!
 
Liefs van je fokstertje, Hans & de snuiterssss
ps. extra knuuf van je moedertje Cato!
 
Gabber als pupje van 4½ week!
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten