donderdag 13 december 2012

Groetjes van Foppe & co.

Foppe in kerst-sfeer!
 
Hallo, heel de familie van het Koningshoekje,
 
De hond van de zus van mijn baasje (Diesel)
Die laat ik niet met rust, hij is het haasje.
 
 Kijk dit zijn Diesel and me
 
Klim boven op hem ben in mijn sas,
Maar deze houtgreep kwam goed van pas.
 
Wie niet groot is moet slim zijn,
Hij is heel lief en doet mijn geen pijn.
 
Naar al dat spelen moet ik wel rusten,
eerst op de kussen, dan ik de kist, welterusten.
 
Joehoe, ff rekje......strekje, en relaxje :-)
 
Het kerstkleed onder onze boom is ook een fijn plekkie
Dat wordt tot de kerst voorbij is een heerlijk stekkie.
 
 Ik wens iedereen hele fijne feestdagen
en dat het ons alle kan behagen.
 
Groetjes van Foppe en Co
 
Wat zal ik nu uit die boom binnen pakken om mee te spelen?
 
 
*********************************
 
 
Lieve Fopperman,
jij bent ook al een teckie die goed dichten kan,
 
Wat sta je prachtig op de kerstkaart,
hiervoor hadden ze natuurlijk het mooiste kiekje bewaard,
 
Ja, dat spelen met Diesel zal een feestje zijn,
doe hem met je scherpe tandjes maar geen pijn,
 
Natuurlijk ben je na zo'n stoeipartijtje hondsmoe,
op de foto konden wij wel zien hoe,
 
Heel erg bedankt voor je bericht in de gezellige kerstsfeer,
wij kijken nu al uit naar een volgende keer!
 
Dikke knuffel van je moedertje Lobke & de rest van de familie
 
Happy together!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten