vrijdag 28 december 2012

Groetjes van Foppe & co!


Hey fooks, it's me Foppe!
Already 4 months!
 
Hallo Aliene, Hans, kids en de tekkel familie,
 
Van harte gefeliciteerd van Foppe & co met jullie eerste verjaardag E nestje!!
 
 
Vooral voor Famke die ik goed ken, en veel mee heb gespeeld.
En tante Benthe waar van ik veel heb geleerd.
 
Teckelaanval voor Bregje!
 
Stuur een paar foto's wat ik allemaal al niet kan,
en kijk maar op de de foto...'k wordt al een echte teckelman!
 
Stoeien met Roy en Bregje, als ze komen wil ik daar graag mee beginnen,
zien jullie het op de kiekjes....ik ben aan het winnen :-)
 
Zal ik je lekker kriebelen in je nek, Roy??
 
Nu ga ik uitrusten van gisteren, want heb toen met vriendje Diesel gespeeld,
Hij is al heel groot en is mijn voorbeeld!
 
Veel plezier deze dag!
Groetjees Foppe & co
 
***************************
 
Hi Foppe,
 
Van harte gefelciteerd met je 4e VERMAANDAG!
Wat ben je enorm gegroeid, en de foto's heb ik bekenen met een glimlach!
 
Geweldig zolas jij met de Bregje en Roy stoeien kan,
Zoals jij met ze speelt....vinden de teckies hier ook een goed plan,
 
Dus ook dit vonden wij totaal niet vreemd,
je bent een echte teckel die met zijn lieve blik alle harten inneemt!
 
Bedankt voor je leuke berricht,
al onze ogen waren van hartelust op jou gericht!
 
Dikke knuff van mama Lobke & co xx
 
Hier keek je nog maar net de wijde wereld in...
en kijk nu eens 4 maanden later! Prachtig, wat een ontwikkeling!
 
 
 
Samen met je mam, vlak nadat je bent geboren...lief he!
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten