vrijdag 26 oktober 2012

Hoera, het is de 10e VERMAANDDAG van 't E-nestje!


 
Blaf, woef, waf,
 
Het is de 10e vermaanddag van Emma, Elleke, Benthe jr, Joep & van mij,
alle reden voor een feest-partij!
 
Wij zitten nu midden in de teckel-puberteit,
dan bega je weleens een stommiteit,
 
Je bent dan even alles vergeten wat je heb geleerd,
doe je stoute dingen zonder dat je het camoufleert...
 
'k Ben de onschuld zelf....
 
 
Maar dit heb je als puber-teckel niet altijd in hand,
en val je gelijk bij 't baasje door de mand.
 
Ik knaagde bijvoorbeeld aan een boom en stoel,
dat gaf aan mijn tanden een fijn gevoel,
 
Tja, een bot had ik niet gelijk bij mijn poot,
maar met mijn stoute geknaag, miste ik natuurlijk compleet de boot,
 
Eigenlijk wist ik het ook wel,
 toen 't baasje boos werd.....vlugte ik snel.
 
Sorry, sorry, hoor!
 
Ik hoorde dat mijn zusje Benthe jr, ook had zitten knagen aan 't fiets-pedaal,
Dat vond Rianne natuurlijk bij het fietsen ook niet joviaal.
 
Zouden Joep, Elleke & Emma ook van die boevenstreken uithalen,
of zijn het niet van die ondeugende bliksemstralen??
 
Het is net als bij mensen, er verandert in deze puber-periode zoveel,
ineens is alles nieuw, grappig, uitdagend en sensationeel,
 
Toch heb ik de afgelopen maand samen met de anderen, 't F-nestje opgevoed,
daarin ben ik, al zeg ik 't zelf...........steengoed.
 
Verder ben ik vooral extreem lief,
en maak ik mij het aankomend weekend voor 't Koningshoekje representatief,
 
Want in Gorssel ga ik naar een sjowtje in de jeugdklas,
kijken de keurmeesters of ik mooi loop, en op de tafel voldoe aan het teckelras,
 
Ik met mijn ¾-zusje Fenna!
 
Dus binnenkort daarover meer,
ik ga nu weer dollen met de kleintjes en genieten van pupjes-sfeer!
 
Lieve broer & zusjes een hele fijne dag,
geniet maar van alles waar je mee spelen mag!
 
Een poot en lebber van Famke xx
 
Lekker chillen met onze teckelbillen!
 
 
 

2 opmerkingen:

  1. We drukken Famke een pootje,ze zal zeker goed haar best doen in Gorsel,
    Knuffel van Bommel

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank jullie wel, Anne Marie & Bommel! Wij gaan ervoor! Knuffel voor Bommel terug xx

      Verwijderen