vrijdag 12 oktober 2012

Dag 44-45 van 't F-nestje!


Goedesmiddagsssss trouwe bloglezers,

Daar is dan weer een berichtje van onze kanjers!
Alweer 6½ week is het F-nestje in ons midden, en wat zijn ze toch weer leuk!

Volgens mij ben ik bij elk nestje zo enthousiast, maar het is toch iedere keer weer uniek en speciaal!

De kop foto is gisterenmorgen genomen......Flip was als enige wakker en zo lief met het kippetje aan het spelen. Dan kan die camera niet op het bureau blijven liggen, hoor!

Eerst speelde Flip alleen en toen ging hij trots met zijn kipje naar zijn duttende moeder......je zag het als een filmpje gebeuren!

Flip: Hé mam, kijk eens wat ik voor leuks heb!
Lobke: Ja Flip, hij is heel leuk, maar 't is siësta en met je gepiep hou je mij een beetje wakker ;-)


Flip: Oooooo, sorry mam! Zal ik dan lekker bij je komen liggen??
Lobke: Das goed lieve knul! Dikke knuff en zoek maar een lekker plekje!
Flip: Zucht....hoe kan ik toch nog een plekje vinden in dat kleine mandje? Maar zo op je blillen.....ligt lekker, en nou geen scheetjes laten, hé mam?

Kijk de rest lag al lekker te slapen ( Fadiem, Florie & Foppe)

Fenna lekker in 't benchje


Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaa, en toe ging rond 10.00 uur de deurbel, en stond daar onze dierenarts Toine Aarts uit Gilze.



Als eerste werden de teckelknullen 1 voor 1 gecontroleerd en geënt, en daarna de teckelmeiden (groot en klein) en ze zijn allemaal glansrijk door de keuring gekomen.

Het nestje zag er heel mooi uit vond de dierenarts en dit doet je als fokker wel enorm veel deugd!

De snuiters hebben geen last van de enting gehad en dit is op de kiekjes wel te zien!

Wat is Fadiem daar aan het doen??

Jaaaa, wat wij allemaal van tijd tot tijd weleens moeten ;-)

Het zou verboden moeten zijn ('t schieten van kiekjes)....bij zo'n
privé-aangelegenheid!

Fenna gaat haar neusje achterna, op zoek naar een lekker plekje!

Gevonden!!

Foppe heeft zijn 1e stok gevonden!

Staat mij goed, he?

Onderonsje tussen Florien & Foppe!

Werk in uitvoering!

Florien & Lobke ...foei, niet bijten aan de stoel!

Okeetjes, 'k zal braaf zijn!

Flip op de uitkijkpost!


Zondag gaat Famke haar beste pootje voor zetten bij de teckelbespreking in Hoeven.

Haar zusje Benthe jr komt ook met haar baasjes Rien & Rianne. Misschien komt Anja van Bas & Gijs ook nog snel ff voor haar werk.

Anne  & Frank van Darius zijn zondag bij ons op bezoek en Anne gaat natuurlijk ook mee samen met Liza, om ons aan te moedigen! Oma Evelyn (van Fadiem) is er ook met haar zus Marianne, dus het wordt een kleine reünie hihihi!

Fijn weekend allemaal en tot een volgend verslagje!

Een poot van alle teckies en groetjes van Aliene,& Liza!

2 opmerkingen:

  1. Wat zien ze er mooi uit,en als ik Lobke erbij zie zitten,dan lijkt Bommel sprekens op haar,hetzelfde mooie koppie.Ik vind iedere keer een nestje een wonder,geweldig.

    Groetjes Anne-Marie&Bommel

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je, Anne-Marie! Ja, het zo leuk om trekjes van de snuiters terug te zien....en ik snap precies wat je ziet. Lobke is natuurlijk ook het moedertje van Bommel! Afgelopen week ontdekte dat Flip precies dezelfde ogen heeft als Bas toen hij pupje was....Anja stuurde mij als bevesteging een kiekje van Bas, en het klopte idd! Het is geweldig om de pupjes zo te zien opgroeien en wij ervaren dit ook als heel bijzonder! Fijn weekend en groetjes Aliene & de snuitertjessssss

      Verwijderen