zondag 30 september 2012

Maandagmorgen vitamientjessssss

 
 
 
 
 
Goedemorgen allemaal,
 
Gisteren had ik zoveel leuke kiekjes geschoten....dat ik het niet kon laten om deze ff op het blog te zetten. Ze zijn natuurlijk wel bedoeld als supervitamientjes, voor de start van een nieuwe week!
 
Zoals jullie kunnen zien op de bovenste foto's is super mam Lobke heel multi-functioneel ;-) Zelfs buiten krijgen de kids hun maaltijd en het leek wel een soort teckel-picknick
 

 
 
Fenna liet zich gisteren prachtig fotograferen.
Ze zat heerlijk relaxed alle op d'r gemakje alles te bekijken. Schattig hé?

 
 
Florien nam ook een kleine pauze en dan staat mijn camera niet stil!
Het valt niet mee, om de kleintjes goed vast te kunnen leggen, maar na veel kiekjes schieten...zitten er altijd leuke pica's bij!
 
 
 
 
 
Gisterenavond ging Lobke lekker in het mandje liggen, maar Fadiem jr wilde zo graag bij zijn moesje zijn, dat hij gewoon bovenop haar ging liggen.
 
Dat leek Foppe ook wel iets en zoals jullie op het 2e fotootje kunnen zien, dook hij er gewoon tussen hahaha!
 
Lobke liet ze lekker gaan, en viel er al gewoon bij in slaap. Op de 3e foto lijkt Foppe wel te willen zeggen: Joehoe, ik ben het Foppe, zien jullie mij wel??
 
Op het laatste kiekje viel het lieve stel gewoon met z'n allen in slaap.....
 
 
Flip, de relaxman.....zo lief! Hij lag heerlijk ontspannen op schoot naar Lili (vriendinnetje van onze Frank) te luisteren en te kijken.
 
Hele fijne maandag en grtzzzzzz van Aliene & co.
 
 
onder de rubriek "Dagboek Lobke's 3e nestje" staan alle avonturen van het F-nestje, tot nu toe verzameld !! 
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten