zaterdag 8 september 2012

Dag 10 en 11 van het F-nestje!

 
Wafferdeblaf,
 
't Vrouwtje moest gisteren een dagje werken en toen hebben ik (Queen-mum Lobke) en 't baasje goed op mijn teckel-kids gepast.....eigenlijk doe ik bijna al het werk, maaaaaaaaaaar mijn persoonlijke assistente Hans was constant in de buurt en heeft mij goed van mijn natje en mijn droogje voorzien. 't Vrouwtje had alle instructies goed opgeschreven, en ja 't baasje is inmiddels ook al allround, hoor! Dus vrouwtje maak je maar niet ongerust!
 
Afgelopen nacht was er trouwens een mijlpaal, want dit was de 1e keer dat ik niet naar boven heb geblaft voor een sanitaire stop! Ja, alles komt nu weer meer op z'n plekje in mijn buik, en ik kan het nu weer voor de nacht ophouden.
 
Mijn pupjes zijn trouwens al echt grapjurkjes aan het worden. Ze proberen op hun pootjes te staan, en kukelen dan weer om, en soms heb ik het idee dat ze mij door spleetjes zitten te begluren. Hahaha maakt mij niets uit, hoor....ik heb niets te verbergen.
 
 
 
Het vrouwtje heeft van Flip, leuke avonturen-kiekjes kunnen maken. Fadiem jr, Foppe, Fenna & Florien lagen al lekker aan mijn melk-fabriekje, maar Flip lag nog te dutten ( zie de 1e foto in de collage)
 
Ineens kreeg ook Flip een beetje trek in warme melk en ging op zoek, maar hoe kan je nu het beste plekje vinden als er al 4 liggen.... (zie foto 2 & 3)
 
Hopla tussen de pootjes van mij door, en ja hoor daar stoot hij zijn koppie al aan Foppe en Fadiem. (zie foto 4 & 5) Hey boys, Flip hier.....laten jullie wel iets over?? Eind goed al goed en na wat graafwerk heeft hij toch aan de onderkant een tepel gevonden! Olá, hoe slim kan je als teckel zijn! (zie foto 6)
 
 
Hebben jullie trouwens gezien dat wij als echte "BT-ers" (bekende teckels) op de NTC site http://www.teckelclub.nl/ en op teckeltjes.nl  http://www.teckeltjes.nl/ staan?
 
Er is al veel gebeld en gemaild, maar het is toch altijd ff afwachten, want het vrouwtje wil natuurlijk de liefste baasjes uitzoeken voor mijn meisjes.
 
Woensdag 12 September komen in ieder geval de aanstaande baasjes van de reutjes kennismaken, en daar kijken wij  allemaal enorm naar uit!
 

 
 
Tjonge, omdat Hans gisteren geen verslagje heeft geschreven, moest ik het ff van het vrouwtje overnemen, maar das wel een hele klus, zo naast het verzorgen van de kleintjes. Doe jij het de volgende keer weer vrouwtje??
Hele fijne zaterdag! Een poot en knuff van Lobke xx
 
ps.
 
 Van buurvrouw Sabine en buur-labrador Lowie kregen wij heerlijke chocolade beschuit met muisjes en een super lieve kaart voor de geboorte van het nestje en ook als troost voor onze lieve Sjors. Super lief en heel erg bedankt!
 
 
 
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten