zondag 16 september 2012

Dag 19-20 van het F-nestje!


Gooooooooooooooood evening,

Hoe later op de avond een berichtje, des fijner de dromen van de aankomende nacht, hahaha!

Vanmorgen om 8 uur rolde ik mijn mandje uit, en het tafereeltje in de werpkist was weer zo geweldig dat ik gelijk een filmpje gemaakt heb.
 Ik kan nog zoveel schrijven maar als je de pupjes en hun moedertje zo ziet, dan schieten woorden te kort!

Wat maken de kleintjes flinke sprongen in hun ontwikkelingen....prachtig om dit zo op de voet te volgen, en in je gezin mee te maken.

Je kunt merken dat de kleintjes al meer op onze stemmen gaan reageren en echt aankijken. Het zijn al echte knuffeltjes en wij maken hier gretig gebruik van ;-)

Wat hebben Hans & ik het afgelopen weekend ontzettend van het nestje en de andere snuitertjes en het fijne weer genoten. Tussendoor hebben wij de tuin herfst-proof gemaakt.



Dinsdag op de 3e verweekdag zal ik meer over de ontwikkeling van de aankomende week vertellen.

Elke dag wil ik één van de snoetjes in het zonnetje zetten en vandaag is dit ( hoe kan het ook andersssss) het eerst geboren pupje Fadiem jr.



Tot zover weer de laatste nieuwtjes en tot dinsdag!

Ik wens jullie een hele fijne nachtrust en morgen gezond weer op!

Slaaplekkergroetjes uit Tilburg van ons allemaal


Florien & Flip slapen al heeeeeeeeeeeeeerlijk!






Geen opmerkingen:

Een reactie posten