donderdag 6 september 2012

Groetjes van Dirkje & co.

 
Hoi hoi lieve mamma Lobke,

Even een berichtje van mij uit de Belgische ardennen. Elke dag leest mijn vrouwtje me voor uit de lieve berichtjes van jullie uit Tilburg. Wat heb je weer een prachtige puppies, allemaal even lief!! Dat kan ook niet anders want ik ben ook familie en vind dat ik ook knap ben, al zeg ik het zelf!
 
En wat kan die kleine Famke goed mailen, ik snap nu het hele verhaal over jullie lieve Sjors! Dat was eventjes balen voor jullie allemaal, maar ja 't leven gaat door en zijn er maar zo weer kleine teckies van jou, vergeten doen jullie hem nooit! Ik ook niet hoor, want ik heb hem ook gekend!!
 
Ik vermaak me goed hier in Belgie en mijn baasjes zijn heel trots op mij hoe ik me gedraag op de camping! En eten dat ik doe, dat komt omdat ik de hele dag buiten ben en ook heel druk ben met spelen en sta ook steeds op de uitkijk wie er langs onze caravan komen, zo hou ik een oogje in het zeil voor m'n baasjes! Goed van me he, maar ben '-avonds dan ook best wel moe, en slaap hier als een roos!!
 
Nou lieve mamma, je weet weer wat van me, geef de kleine teckies een dikke pakkert van mij en doe de groeten aan al je lieve baasjes!

Dikke teckelknuf van je Dirkje.

 
 
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten