zaterdag 1 september 2012

De 5e & 6e dag van het F-nestje!


Hoi, hoi,

Daar zijn wij weer met het F-nestje nieuws!

Wat is het fijn om te kunnen schrijven dat het heel goed met het moedertje en haar snoesjes gaat! Afgelopen nacht heeft Lobke ons nog maar 2x wakker gemaakt, dus het eind van de nachtdiensten is in zicht ;-) De onderbroken nachten breken toch wel op....

Vrijdagavond heb ik het eerste filmpje gemaakt en bewegende beelden zijn nog 


Het moedertje heeft gelukkig niet meer zo veel last meer van melkproductie die op gang moest komen en wat mij nu alweer opvalt dat de kleintjes allemaal hun eigen tepeltje opzoeken. Geweldig zoals dit nestje het bijna allemaal zelf regelt en de natuur zijn werkt doet! Want wij zien de kleintjes per dag groeien ( nu al tussen 210 en 110 gram in 4 dagen) en ook veranderen.












Wat zijn het alweer andere pupjes, hé?

Fadiem jr. is natuurlijk erg makkelijk te herkennen, maar bij de meisjes is het echt moeilijk en heeft Florien daarom ook een wit stipje op haar voetzooltje. Het verschil tussen Foppe & Flip is ook niet moeilijk, want Foppe heeft van nature een heel klein stipje op zijn borst, die je straks niet meer kan zien, maar nu wel erg handig is!

Verder is het ook zo leuk dat mensen enorm met de belevenissen meeleven en lieve mailtjes, kaartjes, berichtjes op facebook en sms sturen. Ontzettend bedankt iedereen!



Mailberichtjes:

********************************************************************************************


Hoi Aliene.


Wat een super schattige foto;s fantastisch zo als jullie ons op de hoogte houden.
Geweldig wat een hummeltjes om bij weg te smelten....ik kijk er wel een paar keer per dag naar. Ik kan mij ook goed voorstellen waar je de meeste tijd van de dag doorbrengt.
Ik ben de weken al aan het aftellen dat ik jullie ga ontmoeten, en natuurlijk Lobke met haar kindjes. Hopelijk slapen jullie vannacht wat beter ook voor Liza.
Voor Lobke en haar kroost een dikke knuffel en van mij lieve groeten van Nel Brinkman Heerhugowaard.


p.s ondanks voor mij deze verdrietige periode,na het verlies van mijn grote liefde kan ik nu uitkijken naar mijn kleine maatje  Gijs,nu nog gijsje. Ik zal hem alle liefde geven,zoals jullie dat doen aan jullie snuitertjes.
********************************************************************************************
Hoi hoi,

Vanuit ons vakantieadres willen wij jullie van harte feliciteren met de voorspoedige geboorte van het F-nestje! Geweldigd een 5-ling!!! Wij hopen dat alles bij jullie goed mag gaan, en toi toi toi voor moedertje Lobke!
Wij genieten met Dirkje in de Belgische Ardennen!

Veel liefs, Nico, Saskia en Dirkje.

********************************************************************************************
Hallo allemaal,


Wat fantastisch, heel hartelijk gefeliciteerd met het jonge geluk.

Geniet er maar lekker van,


tot hoors,


Gerti, Carlijntje en de rest.

********************************************************************************************

Elleke (zusje van Famke) viert de geboorte van de Ooms en Tantes!!
Groetjes uit Friesland van Jaap, Jet & feestmuts Elleke (wel eentje met de Friese vlag natuurlijk!)

*******************************************************************************************

Een hele gezellige en relaxte dag toegewenst!
Zondagmorgengroetjes vanuit het laantje der Schipluiden van Aliene & co

Geen opmerkingen:

Een reactie posten