zondag 26 september 2010

Terwijl half Nederland nog slaapt....



Goedemorgen allemaal,

Zelfs ik heb vanochtend uitgeslapen voor mijn doen, en werd om kwart
over 9 wakker. Heerlijk met de hondjes uitgebreid geknuffeld en ze gauw een
plasje buiten laten doen. 't Is vanmorgen echt herfstweer, en zometeen als ik
met mijn stukje klaar ben, gaat lekker het haardje en de kaarsjes aan, en ga
ik de ontbijt-tafel verzorgen.

De afgelopen dagen hebben bij mj in het teken van hondentraining en shoppen
gestaan.......vandaar dat ik nu pas weer aan berichtje toekom.

Donderdagavond was de 1ste ringtraing van het seizoen en ik had voor de
verjaardag van Bas & Benthe een traktatie voor de baasjes en hun honden mee
genomen. Het is toch ook wat dat je op je 1ste verjaardag zo aan de bak moet,
hé Bas & Benthe??


Bentheke

Benthe onderging de ringtraining, maar liep niet vol enthousiasme (was haar
belofte aan mj toch half vergeten hahaha),
vroeg ik of hij ook een stukje met haar wilde lopen, zodat ik goed naar
haar gedrag kon kijken.


.



Gijs & Bas waren samen met hun baasje ook op de ringtraining.
Gijs pakte gelijk de draad weer op en liet zich van zijn beste
kant zien. Ook Bas had duidelijk moeite in het 1ste deel van de
les, om in zijn ritme te komen.
Het werd toch een gezellige & geslaagde avond!!

*******************************************************
UMAI-CELIENTJE



In de afgelopen week heb ik leuke kiekjes van de half jaar oude Umai-
Celientje gekregen, en zij gaat woensdag aanstaande naar kapper Evelyn
in Zevenbergschehoek. Bernadette wil het ook graag zelf leren, maar ik
heb het advies gegeven zeker voor 1ste keer haar goed te laten trimmen.

*******************************************************

Kim heeft Moa-Chiel helemaal af en stuurde het volgende berichtje:



Rondvliegend porselein

Hey Aliene,

Mijn baasje is er eindelijk achter waarom ik "zo langzaam" eet de afgelopen week...
Nou ik kan je vertellen met al dat loszittend porselein is het niet makkelijk kauwen.
Dus heb ik besloten om binnen 1 uur al 3 kiezen af te danken.....

liefs "kale karel"

*******************************************************

Van Cooper-Coen & co kwamen felicitaties en berichtje:



He Allemaal,


Van harte met de 1e verjaardag van de hondjes en wat staan er leuke foto's op de weblog! Trouwens complimenten aan Kim voor haar "pluk-moed" vanuit het Nijmeegse. Moa ziet er ineens weer heel anders uit, leuk hoor!

Cooper doet het nog steeds goed. Puppycursus verloopt naar wens, ik heb ons deze week aangemeld voor de EG1, kunnen we meteen door...

nou dat was het weer
groetjes Judith en een snurkje van Cooper

*******************************************************

Bommel en Anne-marie aan de hondentaart voor de verjaardag:



Ik had vanmiddag een schaaltje met plakjes leverworst gemaakt,en 1 kaarsje voor Bommel aangestoken.Maar maak dan maar eens foto´s,als ik niet aan de worst mag komen, draai ik mijn koppie weg,dus dat is niet gelukt,hebben we alle twee maar een stukje worst gegeten.

Groetjes,
Anne-marie & Bommel
*******************************************************

Fleur & Anne-marie uit Maastricht hebben in een wespennest gestaan



Beste Aliene,

Ik mail je wat later want Fleur en ik zijn in een wespennest getrapt.Fleur sprong een meter in de hoogte en gilde het uit.Ik probeerde uit allemacht die krengen weg te waaien uit Fleurs vacht.We holden naar huis en die krengen volgden als een wolk.

Thuis ben ik direct naar de dierenarts gegaan waar ze een cortisoneninjectie gekregen heeft,(tegen de zwelling).
De arts zei dat het nog een geluk was dat ze niet geplukt was.Haar vacht heeft haar beschermt voor meer beten. Mijn voet was als een ballon maar begint nu wat te minderen.Fleur is weer prima in orde.

Vanuit het diepe zuiden,

Liefs, Anne-Marie, Theo, Fleur.

*******************************************************

Van Gerti & Carlijntje kregen wij een verdrietig familie-bericht



Hoi Aliene en Co,

Hartelijk gefeliciteerd met de jarige dame.

Verder geen leuk nieuws.
Op woensdagavond (22 september) is mijn moeder, toch nog vrij plotseling, overleden.

Onze Carlijntje is zoals altijd super vrolijk en lief.
Ze heeft het de laatste weken niet makkelijk gehad met al dat op en neer gereis.

Op dit moment ben ik doende om de uitvaart van mijn moeder te regelen.

Groetjes Gerti en knuffels van onze Lijnemijn.

WIJ WENSEN JULLIE ERG VEEL KRACHT EN STERTKE TOE, IN DEZE MOELIJKE TIJD!

*******************************************************


Helma & Annemiek bij het beeld van St. Juttemus in Breda

Vrijdag ben ik een dagje op stap geweest met Helma & Annemiek (van Gabber
& Cobus uit het 1ste nest), en hebben wij een dagje geshopt & geluncht in
Breda, en wat is het toch leuk om dan weer over ons favoriete onderwerp
"DE TECKELS" bij te praten, maar natuurlijk hebben wij ook genoeg andere
onderwerpen aangesneden. In de afgelopen bijna 3 jaar hebben wij
al veel lief & leed met elkaar gedeeld. Het was een teckelfijne dag!!

Zaterdagmorgen waren, Kirsti, Benthe & ik alweer vroeg uit de veren
voor de gehoorzaamheidstraining, en ze was deze morgen één van de beste
van haar klas!! Super leuk om te zien, en jajajaja, weer geen foto's gemaakt.
Het staat nu in de agenda van volgende week!


Lobke & Benthe in 't zonnetje


Lobke in de badjas


Luie Catootje


Sjorske

De rest van de dag hebben de doggies "lazy Saturday" gehouden en zijn
Kirsti en ik in Etten-Leur voor haar verjaardag gaan shoppen.
Ook weer zo'n gezellige stad om naar toe te gaan.

Voor iedereen een hele fijne week toegewenst, en tot een volgend berichtje.

Zondagmorgengroetjes van Aliene & de nu inmiddels ontwaakte , Kirsti
en natuurlijk niet te vergeten, de snuitertjesssssssssssssssssssss

Geen opmerkingen:

Een reactie posten