donderdag 16 september 2010

Berichtje uit Nijmegen van Cooper!



He Aliene en Co,

Oh, oh, dat hebben wij weer met onze adviezen, haha. Nou dan hebben wij geluk gehad want onze matjes zijn nog heel (misschien is Cooper toch een beetje een watje, dat kan ook natuurlijk.....niet helemaal want wij zijn nog op zoek naar speelgoed waar hij niet binnen vijf minuten de pieper uit heeft of de vulling). Vorige week hadden we een fantastisch nieuw speeltje...dachten we. Binnen 5 minuten was Coopermans een grote wattenwolk, wel grappig maar niet helemaal de bedoeling.

Coopers grote hoektanden komen door, dat is even een opletmomentje want de oude zitten er nog, we houden het in de gaten. Verder gaat het helemaal goed. Cooper is dol op zijn oppas...mijn moeder. De twee genieten van de oppasmomenten en we zijn erg blij dat CC zo goed reageert op de "wisselende contacten". Op de puppycursus loop ik bijna naast mijn schoenen. Deze week is eigenlijk de eerste keer geweest dat CC even niet luisterde, in de puppyren waren de andere hondjes ook wel erg leuk om mee te spelen.

Ik hoor op het veld veel dames praten over slipketting methodes die ze thuis hanteren (op het veld gelukkig absoluut verboden!!!!). Ik word daar zo'n beetje niet goed van als ik dat hoor, met een beetje liefde en aandacht kom je volgens mij veel verder en dat bewijst onze CC. Cooper vindt het allemaal gewoon heel erg leuk en heeft er erg veel plezier in als ik enthousiast ben als hij iets goed doet (en natuurlijk laat onze holle-bolle-Gijs-smulpaap Cooper een snoepje als beloning ook niet graag aan zich voorbij gaan).

Maandagavond zal Kelvin even een fotocamera meenemen om leuke foto'tjes te maken, dat is er door de drukte allemaal een beetje bij ingeschoten. Morgen ben ik lekker een dagje vrij, ik hoop dat het een beetje droger is dan vandaag, kunnen we lekker naar het bos (anders maar weer de laarsjes aan en paraplu opsteken).

Nou dat was het dan weer....

Groetjes Judith en Kelvin, hele dikke teckelknuffel van Cooper

Geen opmerkingen:

Een reactie posten