donderdag 16 september 2010

Oooooooo, wat jammer nou!


Kijk die hoekjes eens....

Hoi, hoi,

Ik was helemaal blij met de tip van Judith over het ANTI-SLOOP matje!
Gelijk 3 stuks voor de benchjes en mand besteld natuurlijk.

Ik was helemaal gelukkig, toen gisterenmiddag de 3 matjes binnen kwamen, en natuurlijk gelijk alle benchjes en de mand schoongemaakt, en de nieuwe matjes geïnstalleerd.

Ik moest nog even een boodschap doen, en de hondjes gaan dan altijd in de bench, en jullie kunnen bijna wel raden hoe wij het matje waar Benthe op lag, eruit zag toen ik weer terug kwam.

Tjonge, jonge, ik baalde wel, maar eigenlijk zag ik ook de humor er wel van in, dat ik zo eigenlijk zo naief was geweest.

Het matje is toch niet zo sloop-proof, als ik had gehoopt, en toch wel fijn dat het matje 2 uur heel is gebleven.... Vandaag heb ik maar weer grote kluif-botten gekocht, en er gaat weer een oud kleedje bij Benthe en Lobke in de bench. Soms gaat het een tijdje goed, en dan ineens slaat het sloop-virus weer toe.

Tja, ik vrees dat er voor teckels niets anti-sloop is.
Je weet natuurlijk nooit, want de wonderen zijn de wereld nog niet uit hahaha

Groetjes Aliene & co

2 opmerkingen:

  1. ja,ja,het is was met die die teckies!!
    Ik had een heel leuk nieuw piepspeeltje gekocht voor Gabber.
    I.d. vondt hij het geweldig.De pret duurde precies 10min. Je kunt wel raden wat er gebeurd was.
    Ach,wat genieten we van ze.
    Gr. van Hel en haar kornuiten.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dan hoef ik het voor Bommel helemaal niet de kopen.Gisteren liep hij buiten met een gele emmer op zijn hoofd, incognito,jammer dan is net de camera in de kamer,wat een mooi stel is het toch,
    Anne-Marie en Bommel

    BeantwoordenVerwijderen