donderdag 23 september 2010

Benthe stuurt post naar Papa Darius & Oma Evelyn



Lieve Papa Darius & Oma Evelyn,

Vandaag is het alweer een jaar geleden, dat Oma Evelyn mij ter wereld heeft geholpen....

Ik kwam als eerste, en mijn moeder Lobke schrok zich wild toen ze zag, wat ze had "uitgeperst-poept", en vloog acuut de werpkist uit, en gelukkig kwam ze mij vlak erna wel besnuffelen en schoon likken, hoor!

Niet dat ik mij er veel van kan herinneren, maar mijn vrouwtje Aliene verteld mij het nog weleens van tijd tot tijd. 't Is sowieso een kletskous dat vrouwtje van mij. Is ze niet aan het babbelen tegen de kinderen, of aan de telefoon, dan klets ze tegen ons honderd uit....ze denkt dat wij alles begrijpen hahaha.



Ik heb het reuze naar mijn zin "in 't Koningshoekje" samen met Sjors, Oma Cato en mijn moeder Lobke. Er valt hier altijd wel wat te beleven. Soms komen er ook wel eens teckels op bezoek die hier geboren zijn, en dat vind ik wel heel leuk! Ik speel dan reuze graag met ze, maar wil natuurlijk wel even laten weten wie hier de baas is....

Op de foto's die ik je bij dit mailtje stuur, sta ik nu eindelijk niet eens als " hangoor konijn". Mijn vrouwtje gebruikte namelijk een trucje. Ze hield mijn verjaardags-bot bij de camera en ja, dan wil ik wel alert kijken natuurlijk.

Ik heb ook met Aliene af moeten spreken, dat ik haar vanavond bij de 1ste ringtraining van het seizoen niet voor schut mag zetten, en goed mijn best moet doen. Tja, voor zo'n lekker bot wil ik dat wel beloven, maar of ik het dan nog weet...!!



Nou, dit was even een kort berichtje van mij als JARIGE teckel,
Oma Evelyn tot vanavond, en Papa Darius, hopellijk tot binnenkort
(stiekem vind mijn vrouwtje dat ik veel op je lijk...)

Een dikke lebber van Benthe van 't Koningshoekje

Geen opmerkingen:

Een reactie posten