woensdag 22 september 2010

Catootje is weer even "onze blonde Dolly"


Lekker relaxen na al het gepluk aan mij....

Goodmorning!

Alle doggies van 't Koningshoekje zitten weer strak in het pak,
en zijn HERFST-PROOF!

Catootje was de laatste die nog gedaan moest worden, en heb ik mij
weer heerlijk uit kunnen leven.

Wat bij Catootje altijd zo leuk is, dat ze verandert in een goud-
blonde dame met een brilletje op.


Wat ruik en hoor ik daro??

Wij kunnen er voorlopig weer tegenaan, en zal het ongeveer weer
een half jaartje duren, voor ik mij weer op mijn eigen hondjes
kan uitleven hahaha. Gelukkig dat de vacht toch een regelmatig
poets-beurtje nodig heeft, en kan ik mij daar weer met volle overgave
op storten.

Verder zijn wij de puppy-tour aan het voorbereiden, en gaan wij op
3 Oktober op bezoek bij Carlijntje en Cooper in Nijmegen.
Weer leuke dingen om naar uit te kijken.

Teckelfijne zonnige dag toegewenst en hartelijke groetjes van ons allemaal!

p.s. KIm is gisteren al weer dapper verder gaan, en heeft de smaak te pakken.
Een voor en achterpoot moesten er aan geloven....

1 opmerking:

  1. Hallo'tje'
    Daar zijn wij weer vanuit Vught.
    Catoo ziet er weer uit om door een ringetje te halen!!!
    Tja,gabber moet nog van zijn zomermanteltje ontdaan worden maar zijn rugje zit nog iets te vast.Zal niet lang meer duren.
    Dikke knuf voor jullie allen,Hel,Gab en Hes xxx

    BeantwoordenVerwijderen