zondag 19 september 2010

"Easy like sunday morning"



Goedemiddag allemaal,

Ja, die heerlijke zondagmorgen is altijd zo voorbij...
Dus doe ik even een middag-verslagje.


Catootje het lieve moedertje van Kobus, en al haar andere puppy's!

Afgelopen week was Kobus een dagje bij ons, en wat is
het toch leuk om dan na een lange tijd, van alles te ontdekken
bij een teckie uit je eigen "stal".

Hij was zo ontzettend lief, en vond heerlijk om met zijn moeder,
tante & nichtje te ravotten. Vooral Benthe vond hij erg leuk!
Zelf nog een echte hollewa, en een heerlijke uitdaagster.

Na 5 uurtjes veranderde Kobus in een echt mijnheertje, en
Judith schrok helemaal niet van zijn nieuwe coupe gelukkig, want
het is natuurlijk toch weer een hele verandering.


Sunny-Lobke

Gisterenmorgen om 8 uur zaten  Benthe & ik al kant en klaar
op weg naar de Gehoorzaamheid-training. (was alleen mijn camera
vergeten,jaja 't was vroeg... maar dat houden jullie tegoed, want
volgende week ga ik weer mee)

Het was behoorlijk fris, het gras kletsnat, maar gelukkig wel droog
buiten.
De keer daarvoor was het met haar dikke vacht totaal
geen probleem, maar met haar korte pakkie wel natuurlijk.

Heel leuk om de les zo van de kant te volgen, en trots naar je man
en teckelmeisje te kijken. Ze kregen er ook weer nieuwe oefeningen
bij en het ging allemaal prima. Benthe hield mij wel goed in de gaten,
dus ben ik iets verder gaan zitten op een bankje om alles te aanschouwen.

De groep is vrij groot (10 honden) en er zaten 3 probleem-baasjes bij.
Heel intressant hoe de juiste instructies werden gegeven, maar het geeft ook
wel veel oponthoud.

Na een uurtje trainen, en toch wel een beetje verkleumd gingen wij weer
naar huis, op naar de koffie, en het was een leuke start van een gezellige
zaterdag.....


Benthe rust lekker uit na een uurtje hard werken!

Sjors heeft zich gisteren ook van zijn zomerpak ontdaan, en wij noemen
hem nu tijdelijk: KALE RAMBAM (slaat nergens op, want hij is niet kaal,
maar wel even een heel ander manneke)


Voor de pluk!


en erna....


Onze kale rambam hahaha

Maandag komt Moa-Chiel uit ons laatste nestje voor zijn 1ste plukbeurt.
Kim wil het graag leren, en hoewel ik natuurlijk zelf ook maar een amateurtje
op plukgebied ben, maar wel ervaringsdeskundige van mijn eigen teckies.
Ik wil haar graag helpen, en wij gaan ervoor!

Wordt dus nog vervolgd!!

Hele fijne zondag nog!!

Zondagmiddaggroetjes van Aliene, & ons roedeltje


Benthe studeert voor hangoor-konijn

1 opmerking:

  1. Wat een heerlijke doggies heb je toch!
    Benthe en ook Sjors zien er prachtig uit!!!
    Groetjes vanuit Vught,Gabber,Hessel en hun baasje Helma

    BeantwoordenVerwijderen