donderdag 16 september 2010

Cobus-Lodewijk van 't Koningshoekje verteld....


Cobus & Quibus, vriendjes voor het leven!

Hallootjes!!

Hier een berichtje van Lodewijk van het Koningshoekje uit Vught. Mijn naam is wel heel erg veranderd vind ik zelluf.

Ik houd wel van dat kakkineuze gedoe maar mijn baasje Annemiek heeft mij nu een maal "Cobus" genoemd.

Tja...dat is wel heel wat anders maar altijd nog sjieker dan een van mijn hallufbroertje die Kobus heet met een K.Hahaaaaaaaaaaaa.

Sorry Kobus, vind je toch niet erg he?? Heb gehoord dat jij wel een heel mooie hond bent hoor!!! Kan ook niet anders als je bij Aliene geboren wordt.


Cobus als fotomodel...

Mijn beste vriend op de wereld is Quibus, ook een teckel die nu bijna 4 jaar wordt. Ik logeer de laatste tijd nogal eens bij Helma.

Dat komt omdat mijn baasje opnieuw getrouwd is met een heel leuke meneer die wij Ossepot noemen. Ossepot houdt ook veel van Quibus en mij hoor, maar hij heeft een camper en wij kunnen wel vaak mee, maar niet altijd.

Quibus gaat dan naar het pension of naar Evelyn en ik ga dan naar Helma waar ook mijn broer Gabber woont. Helma houdt ook heeeeeeeeeeeeeeeeel veel van mij. Tja ik heb het wel naar mijn zin in het leven


Koekeloeren uit het raampje van de camper!(links Quib, rechts Cootje)

Ik wil graag de groeten doen aan al mijn broers en zussen en halfbroers en zussen maar heel speciaal aan Hessel en aan Gabber mijn allerliefste broertje
En verder een knuffel voor Aliene, Evelyn en Helma.

Nou dag allemaal, tot een volgende keer,

Veel liefs van Cobus
xxx

LIEVE COBUS, BEDANKT VOOR JE LEUKE BERICHTJE!!
xxxjes van 't Koningshoekje & zo...

1 opmerking:

  1. Wat een leuk berichtje Cobus!!
    Wij,Gabber,Hessel en Helma houden hééééééél veel van jou en kijken al weer uit naar je volgende logeerpartijdje bij ons.
    Knuffeltjes van ons drie'tjes en de groetjes voor je vriendje Quib en je baasjes,Gabber

    BeantwoordenVerwijderen