vrijdag 3 september 2010

FIJN WEEKEND !!


Lobke & Aliene

Goedemorgen allemaal,

Ja, de badjassen-tijd is weer aangebroken, en onze Lobke maakt daar weer gretig gebruik van (zie "onze goedemorgen-foto" hahaha).

Zodra ik in mijn badjas achter de pc zit 's morgen...komt ze tegen de stoel aanstaan, en als ik haar dan optil, kruipt ze als een baby-kangaroo in mijn badjas.

Ze blijft dan minimaal een half uur lekker tegen mij aan liggen knuffelen.
Ook al is het eigenlijk niet handig werken, dat kan ons niets schelen. Het is zo'n fijn moment van de dag, voor ons 2tjes!

Als de tempratuur hoger is en dus geen badjassen-weer, vraagt Lobke hier ook niet om. Hoe intelligent kun je zijn, hé??

Het is zo grappig dat iedere hond weer zijn eigen ritueeltje heeft, want Benthe gaat op mijn voeten liggen, en Catootje wil altijd achter mij in de stoel zitten.
Sjors komt zodra wij op de bank zitten, rechts tegen ons aan liggen.

Ooo, wat is het toch fijn, om een doggie te zijn!!


Zomaar een leuk kiekje....

HEEL FIJN WEEKEND, "VAN 'T KONINGSHOEKJE" !!


Doei, doei Aliene & co.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten