zondag 3 februari 2013

Teckelhumor!

Benthe ff niet gezien, hoor!

Hallootjes,

Als je mensen verteld dat je een trotse bezitter bent van een teckel of in ons geval, van maar liefst 4 teckelsnuiterssss, dan kan krijg je vaak dezelfde reacties.

Oooooooooh, een worst op pootjes, of hahaha, die zijn lekker eigenwijs/eigenzinnig!

Maar wat veel mensen niet weten, dat deze eigenwijze worsten op pootje enorm veel humor hebben, en je zo weer uit een dipje halen met hun heerlijke teckelstreken :-)

Aan de hand van wat kiekjes, zal ik het proberen in beeld te brengen

Voor die camera steekt Famke haar tongetje uit!

Schone slaapster, Catootje!

Nog ff en Benthe kan haar tong om d'r neus slaan!

Hey baasie, wakker worden...want Lobke krijgt een likaanval!

Ook Lobke steekt graag d'r tong uit!

Waar de kussentjes liggen...daar is Cato te vinden..
 No matter where ;-)

Lobke op de uitkijk!

Cato wil graag ff wat privacy!

Zal ik jullie met dit kontje....... een poepie laten ruiken??

Keep on smiling!

Mmmmm zo'n neusje smaakt naar meer!

Famke is totaal onschuldig, hoor!

En dan vind je zomaar Daruis in de pot!

De hele dag heb ik baas Frank in de werkplaats geholpen,
nou dan kan mijn koppie wel een steuntje gebruiken!
Alias Darius "van 't Koningshoekje"

Alle teckels stapelen!

Kampioen gekke bekke trekker!

Wat er ook gebeurd....altijd blijven lachen!


En zo zijn er nog tig kiekjes om te plaatsen, maar jullie snappen nu denk ik wel waarom het teckelras zo leuk is en een mens zo gigantisch laat lachen!

Mensen vragen mij weleens waardoor ik zo optimistisch en opgewekt ben en dit komt mede door de snuiterjes.

Veel honden-bezitters zullen in hun eigen snuiter ook de humor en blijdschap ervaren!

Fijne avond nog en tot een volgend berichtje!

Teckelgroetjes van Aliene & co!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten