dinsdag 26 februari 2013

Een schrijfpoot van Benthe jr!

 
 
Halllo Mama Benthe,
 
Het is vandaag een jaar geleden dat ik afscheid heb genomen van jou en bij mijn baasje en vrouwtje in Roosendaal ben gaan wonen.
 
Ik heb het best goed naar mijn zin maar ik moet toch af en toe nog aan mijn lieve mama denken. Vooral vandaag en ik dacht ik ga eens even een berichtje sturen.
 
Ook Aliene en de hele familie heb ik wel gemist al dat knuffelen! Ook herken ik de stem van Aliene nog steeds als ik haar hoor op de computer want ze stuurt weleens een filmpje van de snuitertjes.
 
Ik heb vandaag een nieuw speeltje gekregen omdat het toch een beetje feest is en ik ben extra verwent!
 
Jammer dat het niet zulk mooi weer is want anders gaan we altijd een grote wandeling maken. Dus verveel ik me vandaag een beetje en het vrouwtje wil wel met mij spelen maar niet de hele dag. 'k Ga  nu maar lekker op mijn kussen liggen om een dutje te doen.
 
Veel liefs mama en een knuffel voor jou en voor de andere snuitertjes en voor Aliene en Hans en de kinderen.
 
Tot de volgende keer!!!!!!
Je dochter Benthe jr.
 
 
**************************
 
Benthe-Elvira "van 't Koningshoekje"
 
Lieve dochter en naamgenoot van mij,
 
Wat super leuk om een schrijfpootje van je te krijgen en waar blijft de tijd, zeg!
Alweer een jaar geleden, dat je verhuisde naar Rien & Rianne.
 
Heerlijk om te lezen dat het zo goed met je gaat en dat jij je baasjes lekker bezig weet te houden ;-)
 
Hahaha ik doe dit ook graag en als Aliene te lang op d'r pctje aan 't werk is, duw ik mijn koppie gewoon de arm in de lucht en dan kan ze niet meer verder. Ze moet hier altijd om lachen en weet dan wel hoe laat het is.
 
Maaaaaaaaaaar ik verveel mij eigenlijk nooit, want je zusje Famke houdt mij heel graag bezig met haar teckelstreekjes en niet verder vertellen, hoor! Maar ik doe heel graag mee......
 
Hopelijk kunnen wij snel weer een keertje samen ravotten in de duinen ofzo en natuurlijk contacten wij snel weer.
 
Hele dikke knuff van je moedertje Benthe en de rest natuurlijk
Lieve groetjes aan Rien & Rianne
 
Knuffies van ons allemaal!
 
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten