vrijdag 22 februari 2013

Groetjes van Foppe & co,

 
 
Hallo luitjes uit Tilburg, en familie teckies mama tante oma nichtje,
 
Hier een verslagje van de cursus, eindelijk heeft mijn baasje foto’s kunnen maken hoe goed ik het doe. Het is zo gezellig lekker snuffelen spelen en laten zien wie ik ben.
 
Mijn vrouwtje moet proberen dat ze met mij zonder strakke lijn soms doe ik het goed dat is dan leuk voor Helene, maar ik vindt het toch ook leuk om sneller dan Helene aan de overkant te komen.
 
Als ik trek staat ze stil, en dan draai ik om en loop naar haar toe, en dan loopt ze weer verder, zo komen we toch niet aan de over kant, dan heb ik ook nog met mijn baasje Pierre, heel lang in zijn ogen gekeken, als beloning kreeg ik een snoepje.
 
 
 
Het is wel vermoeiend op de terugweg lag ik uitgeteld in mijn bench.
 
 
Zondag zijn we bij een zus van baasje geweest in Sprang Capelle, daar was ook een hond van 12 jaar oud. We zijn lekker gaan wandelen in de polder dat was heerlijk met dat zonnetje. 's Avonds hadden mijn baasjes geen kind aan me ik was uit geteld!!
 
Groetjes van Foppe en Co
 
 
*******************************
 
 
 
Heyyyyyyyyyyyyy Foppe,
 
Wat zijn jij en je vrouwtje Helene goed bezig, zeg! Ik weet precies wat je allemaal moet doen, want ik heb samen met Hans ook heel wat kunstjes op de hondenschool geleerd!
 
Aliene heeft ons jouw berichtje voorgelezen en Lobke zat te glunderen.
 
Tja, wat was het heerlijk weer afgelopen zondag, hé.....de rest van de week vond ik & mijn family het teckelfrisjes!
 
Super bedankt voor jullie gave verslagje en fijn weekend!
Poot & lebber van Famke & co xx
 
Ps.
Tot binnenkort bij de pluk....nog ff een maandje wachten zei Aliene & dan kom je gezellig een dagje naar schoonheidssalon in ons huisje Weltevree :-)
 
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten