dinsdag 12 februari 2013

Gabber & Helma op audiëntie ;-)

Benthe & Famke op de uitkijk voor het bezoekje!
 
Hier een schrijfpoot van Gabber:

Samen met mijn vrouwtje ben ik een trouwe fan van het weblog "van 't
Koningshoekje".

 
That's me... Gabber-Floris "van 't Koninghsoekje"

Ik werd toch wel weer héééél nieuwsgierig naar mijn moedertje,zusje en nichtjes en vanmorgen was het dan zover, ik mocht met mijn vrouwtje mee richting Tilburg.

Even zat ik nog in mijn rats,want ons autootje wilde maar niet starten.
De aanhouder wind(dat weet je als teckel natuurlijk heel goed)en zowaar
tegen half elf konden we rijden.
 
Mama Cato & ik

Super blij was ik toen ik Aliene hoorde en zag,mijn kontje en staart
zwiepten er haast af!!! Ja, moet je weten, Aliene is helemaal verliefd op mijn kontje,ha,ha, ze vind dat er net twee oogjes op staan.

In de tuin werd ik wel erg opgewonden want mijn familie liet zich aardig horen.
Tjonge,jonge,wat een vrouwelijk schoon liep daar binnen zeg,ik zou er
verlegen van worden.
 
I've got the looks ;-)
 

Ze vonden mij zó interresant (ik ben natuurlijk ook wel een knapperd) en
werd besnuffeld en gelikt van alle kanten. Als echte vent vind je die belangstelling wel prima en laat je je van je beste kant zien.

Helma krijgt een kusjes-aanval!

Mijn vrouwtje viel ook erg in de smaak...ze had niet eens meer aandacht voor
mij. Als trouwe makker weet ik dat zij gek is op de teckies van het
Koningshoekje, dus daar deed ik niet moeilijk over.

Toen de baasjes bij geklets waren (nou die kunnen er wat van hoor, werd er
een beetje moe van) werd het tijd om nog effe een fotosessie te doen.
 
Knuffies van mijn moesje Cato!

De dames vonden het prima om voor fotomodel te spelen,maar mij niet gezien, hoor. Toch kreeg die Aliene het voor elkaar om mooie plaatjes te schieten van mij en de meiden.

Na dikke knuffels was het tijd voor de terugreis en werd ik nog verwend met
een wandelingetje in het bos.
 
My sister Lobke & me....
 
Teckelvermoeiend zo'n fotoshoot!
 
Wat een dag met verrasingen was het vandaag, ben er nu wel moe van geworden, hoor! Tijd voor 'n tukkie!! 'k Kruip maar eens heerlijk mijn mandje in en........oogjes dicht en snaveltje toe.

Aliene, een grote lebberd van Gabbermans en moest je ook van mijn vrouwtje
bedanken voor de super gezellige morgen xxxxxxx
 
 
*****************************
 
Famke stuurt een krabbel terug!
 
Ha die lieve Gabber & Helma,
 
Zullen wij het snel weer overdoen, het was zo leuk?? Wij hebben genoten en tja, het kan echt niet te lang wachten....want van het mooie kontje van Gabber heeft Aliene geen kiekje geschoten :-(....en ze heeft het er telkens over!
 
De oortjes van Helma vond ik heerlijk om in te snuffelen en hoe gekker ze deed, hoe leuker ik het vond, hoor! Jou vond ik ook helemaal te gek, en wat ben jij lief voor ons meisjes, zeg!
 
Super bedankt dat jullie er vandaag waren!
 
Heel veel teckelliefs en lebbers uit Tilburg van Famke & de rest!
xxx


 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten