dinsdag 12 februari 2013

Een schrijfpootje van Fenna

Feestneusje Noa & Fenna!
 
Lieve mamsie Lobke,
 
Afgelopen weekend was het bij ons feest!
Want Noa is jarig geweest!
 
Het opblazen van de ballonnen vond ik een vreemd geluid
en ik vond het eng en wilde er graag tussenuit.
 
Ik kroop bij Marley bij haar poten,
een ander veilig plekje vond ik tussen de stoelpoten.
 
Later had ik door dat er niets aan de hand was.
Het hoorde bij het feest en ik was weer helemaal in m'n sas ;-)
 
Wat veel mensen, wat een gezelligheid.'t Was weer een nieuwe ervaring voor deze teckelmeid! En weet je wie ik ook zo leuk vind?
Dat is opa, da's een echte dierenvrind.
 
Lekker knuffen met Opa!
 
Als ik hem hoor praten, dan kwispelt mijn staartje.
Hij is voor mij ook een soort maatje.
 
En dan denk ik: m'n opa, m'n opa, m'n opa,
in heel Europa, mijn lieve opa tralalalala
 
Hans en Aliene ga ik binnenkort zien!
Zij komen op puppytour bij mij en Florien.
 
Voor mijn 1ste 'pluk' kom ik naar Huisje Weltevree
dan kunnen wij lekker spelen en onze vrouwtjes aan de thee.
 
Knuf voor jullie allemaal!
Fenna

 
Mmmmm lekker relaxen met m'n botje!
 
 
*********************
 
 

 
Lief dochtertje Fenna,
 
Och wat worden wij toch verwend met deze fijne schrijfpoot van jou!
Je groeit gewoon per berichtje....geweldig!
 
Nog proficiat met je mensenzusje Noa, wil je dit van ons allemaal aan haar doorgeven??
 
Nou, ik kan mij goed voorstellen dat je die balonnen wel eng vond, gelukkig dat je dán lekker bij Marley bescherming kan zoeken en veilig bent.
 
Oooooh, ik kan op 't kiekje zien dat jij helemaal dol op Opa bent...lief hoor!
 
Hans & Aliene zijn al aan het aftellen voor puppytour en hebben er zin in, en ik verheug mij er enorm op als je hier voor de pluk komt....ik zal je dan wel vertellen, hoe je het beste kunt liggen enz....en bij jou gaan er dan zelfs 4 handjes aan je plukken ;-), wat een verwennerij!
 
Nou schatje, tot heel snel en volgend berichtje!
Knuff, lebber en pootjes van je moedertje Lobke & co
xx
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten