maandag 18 februari 2013

De laatste avonturen van Fenna & co!

Tom gaan wij gezellig spelen??

Hallo lieve familie in Tilburg,

Na weken van sneeuw,ijs en kou was het vandaag dan eindelijk weer zover....ik ben naar de hondenschool geweest!!

Héeeeeeeeeeee Tom, waar ga je naar toe!

Ook het vrouwtje was mee en die heeft heel veel leuke kiekjes van mij gemaakt.

Baasje Tom, ik ben er klaar voor, hoor...en jij??

De eerste 10 minuten had ik niet echt aandacht voor mijn baasje Tom, ik vond het allemaal weer heel spannend.

Af....das een makkie!

Maar daarna ging ik als een speer :-)

Kijk en geniet!
Dikke knuffel van Fenna

Leermomentje weer voorbij...tijd om te relaxen!


************************


Zie je hoeveel je om mij lijkt??

Lieve Fenna,

Nou wij hebben de kiekjes wel 20x gekeken en genoten. Geweldig, dat jullie zoveel plezier hebben tijdens de cursus!

Ik zie dat je heel veel aandacht voor Tom hebt (is natuurlijk ook een vrolijkerd om wat voor te doen) en dan zijn de oefeningen ook een feestje.

Volgende week kunnen jullie Hans & Aliene een live-voorstelling geven als ze op puppytour komen en die hebben er super veel zin in! Ik kom niet mee, lieve dochter....want ga je daarna veel te veel missen!

Teckelfijne week en goed oefenen met Tom, hé?

Knuffies, pootjes en lebbers van Lobke & de rest van de familie!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten