donderdag 15 december 2011

Wat een mooi moment!



Gisterenavond (op de 53e dag) lag Benthe heerlijk tegen mij aan te knuffelen, en genoot ze zichtbaar van mijn handen over haar buikje.

Ik hou mijn handen dan ook vaak een tijdje stil op haar buik en ineens voelde ik iets tegen mijn hand aanschoppen, zo duidelijk, zo bijzonder en het gevoel kwam steeds weer terug. Ik werd er helemaal blij van en Benthe erbij. Ze kwispelde en kwispelde en gaf een dikke knuff in mijn gezicht.



Jeetje, wat zijn dit geweldige momenten om even bij stil te staan, en hoe prachtig is de toch de natuur, die al deze wondertjes laat gebeuren. Het maakte mijn dag helemaal goed!

Hartegroetjes "van 't Koningshoekje"

2 opmerkingen:

  1. Wat een mooi moment, ik zou er jaloers op worden,maar ja, je weet als je een mannetje neemt gaat dit aan je neus voorbij.Ik vertel Bommel wel,van zijn zus Benthe die moeder wordt.We knuffelen dan even,Groetjes van Anne-Marie en Bommel

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Anne-Marie, dit zijn idd zulke mooie dingen om mee te maken, en weet dat je altijd welkom bent (ook al is het niet naast de deur) om ook aan het lieve buikje van Benthe te komen voelen! Met een reu maak je dit niet mee, maar gelukkig weer andere zoveel fijne dingen wel en heel erg bedankt voor je leuke reactie! Groetjes Aliene & co xx voor Bommel

    BeantwoordenVerwijderen