maandag 19 december 2011

De 57ste dag!



Hallo teckelliefhebbers,

Even een snel berichtje tussen de bedrijven door, en het verpleegster (Liza heeft flink de griep, dus lekker verwennen) spelen.

Vanaf vandaag mogen de pupjes komen! Joepie!

De afgelopen nacht heeft Benthe in de bench bij ons op de slaapkamer geslapen. Ze was in het begin wel onrustig aan het graven, maar voor de rest van de nacht heeft ze heerlijk geslapen.



Ze merkt nu wel het ongemak van een dikkere buik, maar ja, het zijn ook de laatste loodjes natuurlijk. Verder wandelt ze nog graag, eet prima en slaapt ze heel veel! Ze inmiddels 2½ kilo aangekomen en de pupjes zijn heel goed te voelen.



Morgen een wat uitgebreider berichtje, maar doordat het mij vorige week flink in mijn rug was geschoten....ligt er nog veel werk op mij te wachten! Komt goed voordat ik een jongentje ben, zou mijn moeder zeggen ;-)!

Fijne dag nog! Maandag-middaggroetjes "van 't Koningshoekje"



p.s.
Lobke heeft vandaag feest, want gisteren waren wij het bijna vergeten en toen ik er achter kwamen was de dag al bijna om hahaha! Maar nooit te laten om te vieren toch??

Geen opmerkingen:

Een reactie posten