zaterdag 31 december 2011

Het verslagje van: Dag 6


(foto van de dag!)

Heladiladilo,

De knallers vliegen hier al in het rond en het is echt 31 December!

Afgelopen nacht heeft Benthe haar nestje helemaal alleen verzorgt en melde ze zich om half 7 om buiten haar behoefte te doen!!
Jeetje wat knap en dan niet te vergeten dat het voor haar toch allemaal de 1e keer is.....



Gisterenmiddag bij het wegen is de 1e mijlpaal gehaald, want Elvira, Eva & Elmo-Joep wegen al 1 POND, ook Emma & Elleke zijn in verhouding hetzelfde doorgegroeid! Wauw, dat is toch altijd weer fijn!



Als ik de werpkist ga verschonen dan gaan de pupjes in een mandje, en jaaaaaaaaa hoor er klommen er al 2 uit!! Hoe bedoel je snelle jelle's

Verder is het ritme slapen, drinken, slapen, drinken en dit blijft de aankomende week ook zeker zo.Wij genieten hier volop en het is en blijft telkens een wonder!!





Vanmorgen had ik Anne ( van Darius) aan de telefoon en zei ook weer zo van het weblog te genieten Ze had een enorm leuke uitspraak: "O wat fijn, het nestje helpt mij de winter weer door!"

Verder vertelde ze dat ze ook gelijk de verslagjes van Catootje's & Lobke's nestje vergeleek en dit zo leuk vindt om allemaal terug te lezen...

Dit maakt het schrijven van het weblog zo speciaal, voor mij is het heerlijk om het plezier van ons nestje te delen en op te schrijven en teckel-fans smullen er van om het te lezen ;-)



Ik ga er een eind aan breien, want er ligt nog het één en ander op mij te wachten! Iedereen een bijzonder fijne jaarwisseling gewenst!

Voor alle dieren is deze dag geen feestje...

Mijn advies is:
*Blijf vooral bij uw dieren in de buurt,
*Probeer geen aandacht aan al het geknal te schenken,
*Lijdt uw dier af met iets lekkers en als het geknal echt los gaat barsten...leg de angstige dieren in een kamer waar geen vuurwerkflitsen binnen kunnen komen (bv badkamer). Doe in de kamer het licht aan en leg ze in hun bench of mandje met een muziekje aan, zodat ze er zo min mogelijk last van hebben!!
*Beloon het angstige gedrag vooral niet!!

Oudejaarsgroetjes van Aliene, Hans, kids & de snuitertjesssssss

p.s. morgen heeft het weblog ook een dagje vrij!



Hallo,

Ik geniet elke dag weer van het nieuws op je blog.

Het doet me denken aan de tijd dat onze jacks puppies hadden en dat was ook genieten..... Elke dag weer.

Ik geniet er ook zo van als ons paarden veulentjes op de wereld zetten spijtig loopt het soms mis en dan ja dan is er ook verdriet.

Maar geniet van jullie nestje, zoals ik ook doe!

Groetjes uit Peer.
Ria

Geen opmerkingen:

Een reactie posten