woensdag 28 december 2011

Een berichtje van Dirkje....voor Elmo-Joep!



Hoi hoi familie van Erp,

Gefeliciflapsteert met de geboorte van jullie Joep!!! Ik vind hem hartstikke knap op de foto! Wat zal hij verwend worden door z´n moedertje Benthe en z´n vier
zusjes!! En natuurlijk Aliene en co., daar weet ik alles van!!!!!!! Ik vind het zo fijn voor jullie dat de laatste pup een jongetje werd, wat een spanning na vier meidjes!

Ik wens jullie veel kijkplezier elke dag, ik kijk n.l. ook elke dag op de blog van Aliene, want ik hoor natuurlijk ook bij haar familie en ben best nieuwsgierig hoe het met de teckiepuppies van Benthe gaat!!

Dikke knuffel van Dirkje van ´t Koningshoekje.

***************************************

Een berichtje van de Fam. Erp

Hoi lieve Dirkje en co...

Wat een super lief berichtje zeg!
We zijn ook super blij met onze Elmo- Joep,en natuurlijk ook blij dat er toch nog een jongentje werd geboren,maar ze zeggen het beste komt het laatst hè!;) Hihihi....

We vinden het helemaal leuk / lief dat jullie zo aan ons denken!

Dikke zoenen en knuffel van de Fam....van Erp

Geen opmerkingen:

Een reactie posten