zondag 18 december 2011

Er zijn er 6 jarig...hoera!



Lieve Cobus, Janne, Murphey, Suus, Gabber & Lobke,

Geteckeliflapstaart met jullie 4e verjaardag!

Door alle drukte was het er bijna bij ingeschoten zijn, maar gelukkig las ik op tijd het berichtje van Annemiek op facebook over de jarige Cobus.



Onvoorstelbaar dat het vandaag 4 jaar geleden is dat wij ons eerste nestje kregen en wat is er intussen veel gebeurd en zijn wij gezegend met enorm veel teckel-geluk!



Heel veel knuffels voor jullie "van 'Koningshoekje"

Gelukkig las ik dit leuke berichtje:



Hallo allemaal!

Ik ben Cobus (Lodewijk van het Koningshoekje) en ik ben vandaag 4 jaar geworden.

Ik ben een spontane vrolijke hond, zeer trouw aan mijn baasjes met als specialiteit likken.

Ik feliciteer ook mijn broers en zussen uit het eerste nestje van mijn moeder Catootje en mijn vader Janneman.

Kortom, ik verdien vandaag eens in het zonnetje gezet te worden!

Een verjaardagspoot van Cobus



Een berichtje van Cobus aan mij!

Lieve Aliene!


Jaaaaaaa!! Ik heb een heerlijke verjaardag gehad!!

's Morgens mochten Quibus en ik mee met de auto en nu eens niet naar de Vughtse hei maar naar een leuk wandelbos.

Er waren leuke kinderen die met ons speelden en knuffelden. Er is daar ook een koeienstal en een leuk winkeltje.

Thuis kreeg ik een lekkere kluif en samen met de baasjes hebben we naar de koffertjes van Linda de Mol gekeken. Echt een leuke dag dus.

Veel liefs van COBUS (4 jaar!!!!!!!!)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten