vrijdag 30 december 2011

Het verslagje van: Dag 4-5





Goedemorgens teckelfans,

Het is vrijdag 30-12-2011, hier is het teckel-nieuwsdientst "van 't Koningshoekje".

Na een uitstekende nacht waarin het moedertje zich niet één keer heeft laten horen, volgt er een heel regenachtige dag!
Maar vanuit Tilburg is er wel zonnig nieuws, want het gaat hier uitstekend!!



Rond 3.00 uur vannacht ben ik even naar beneden gegaan en lagen Benthe & de pupjes heerlijk te slapen, en ik ben toen ook gauw mijn mandje weer in gekropen.

Het melk-fabriekje is goed op gang en de kleintjes liggen bijna de hele dag aan de tepels van hun moesje. Vandaar dat ze ook al zo prachtige in gewicht zijn toegenomen!





Ons kopje koffie drinken wij 's avonds standaard bij de werpkist, met het moedertje op schoot en daar kan geen film of tv programma tegenop, hoor!

Ik merk wel dat het voor mij steeds gemakkelijker wordt om de kleintjes uit elkaar te halen, omdat ik er zo veel met mijn neus bovenop zit Voor mij is dit altijd weer een uitdaging en het kicken als het lukt! Ik wil jullie natuurlijk wel de juiste info over het juiste pupje geven!

Vandaag ga ik als een tornado door ons huis, zodat wij heerlijk van het weekend & de snuitertjes kunnen genieten.

Een hele fijne dag (ondanks het grijze natte weer) en tot morgen!!

Vrijdagochtendgroetjes van Aliene, Hans & de snuitertjessssssssssssssss



*******************************************



Uit het Friese Haagje,

Wij genieten elke dag van de leuke foto’s en het verslag van je Aliene.
Ontzettend leuk om op deze manier het geheel mee te maken, dit is voor ons volkomen nieuw!

Het lukt ons niet om direct via de blog te reageren. Weten niet precies hoe dat werkt.

Kunnen bijna niet wachten om moeder en kroost te komen bekijken, maar begrijpen dat rrr (rust regelmaat en reinheid) nu het allerbelangrijkste is voor de dieren.

Lieve groetjes en oant sjen. Jet en Jaap.

*******************************************



Hallo'tje,

Wat maak je er weer een werk van Aliene,fantastisch!!!!

Heerlijk dat het zo goed gaat,het ziet er ook heel relaxt uit en die Benthe is ook een kanjer hoor!!!

Je zult wel blij zijn als je weer eens een volledige nachtrust kan maken kan ik me zo voorstellen!!

Ben heel benieuwd om ze straks in het eggie te zien.

Geniet ze en lieve groetjes van Helma en Gabber.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten