maandag 12 december 2011

Groetjes van Darius & co.



Lieve mama Lobke.

Hoe later de avond hoe liever de gast?
Ja, je leest goed ik ben het:je zoontje Darius.

Ik heb je foto's op het weblog gezien. Wat zie je mooi uit. Geweldig mooi geplukt ben je. Prachtig zie je eruit in je kerstpak.

Met mij gaat het heel goed.
Vanavond was het ook leuk. Nadat mijn pappie en mammie met mij gespeeld hebben en ik nog wat aan mijn bot heb geknabbeld heb ik nog een korte wandeling met mammie gemaakt. Thuis gekomen heb ik nog 1 stukje "benthestick" (een nieuwe benaming van Anne & Frank voor Denta-stick ;-)) gegeten wat goed is voor mijn tanden.



Sinds een paar dagen heb ik een nieuw spelletje bedacht en dit speel ik uiteraard met mijn baasjes. Ik ren heel hard door de kamer, rond het bankstel onder de tafel door en mijn pappie en mammie rennen mee.

Ja, ik zorg wel dat ze fit voor me blijven. Moet wel eerlijk toegeven, dat ik het heel erg leuk vind. Pappie is zo moe geworden en slaapt al en ikzelf kan mijn ogen ook niet meer open houden en ik ga maar gauw in mijn mandje slapen.

Laat het je goed gaan lieve mama Lobke en doe de groeten aan de snuitertjes en Aliene & Co.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten