maandag 21 februari 2011

Helemaal mijn plekje....


Lobke 8 dagen loops!

Hallootjes,

FF een tussendoortje over ons aanstaande moedertje.

Lobke heeft sinds ze loops is, haar eigen plekje gevonden.
Ze ligt heerlijk te dromen over pupjes in haar mandje, onder
ons antieke ladenkastje(die nodig aan een opknapbeurtje toe is!).


Lekker plekkie!

En jullie raden het nooit, maaaaaaaaaaaar dit is de plaats waar straks de werpkist komt te staan. Net of ze zeggen wil....dit is voorlopig de 1e maanden mijn plaatsje, zo lieffff!

Dit wilde ik op de maandagavond met jullie delen.


Waar zal die Lobke over dromen??

Hele teckelfijne week!

Een poot van de snuitertjessss van 't Koningshoekje


Benthe droomt ook gewoon mee, hahaha

2 opmerkingen:

  1. Ik moet toch even reageren,wat een geweldige Lobke.Ik hoop dat ze net zo'n mooie nestje krijgt als de eerste keer.Goed voorbeeld voor Benthe.
    Groetjes,
    Anne-Marie en Bommel

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hé Lobke,wat ben je toch lief.
    Heel verstandig hoor dat je je plekje vast inpikt,weet de anderen dat maar vast!!!
    Hopen maar dat je gauw naar je lover mag.
    Groetjes van Helma en kornuiten.

    BeantwoordenVerwijderen